Voor mn meisje ben ik een clio 1.4 RT uit 1991 aan het opknappen. Is het mogelijk om achteraf electrische ramen in te bouwen, of is dat een vervelende klus??

Is goed te doen, ik heb het al eens gedaan ook in een RT. Als je de complete set van een "andere clio" hebt, dus raammechanisme incl. kabelboom is het plug and play. alles netjes ombouwen en met een uurtje of 2 ben je klaar.jurriaan008 schreef:hoi,
Voor mn meisje ben ik een clio 1.4 RT uit 1991 aan het opknappen. Is het mogelijk om achteraf electrische ramen in te bouwen, of is dat een vervelende klus??
Oke! Top! Bedankt!Dan ga ik de plaatselijke sloop maar eens ff met een bezoekje verblijden:DGerald schreef:Is goed te doen, ik heb het al eens gedaan ook in een RT. Als je de complete set van een "andere clio" hebt, dus raammechanisme incl. kabelboom is het plug and play. alles netjes ombouwen en met een uurtje of 2 ben je klaar.jurriaan008 schreef:hoi,
Gr.Gerald