witte zijknipperlichten voor clio uit 2000,waar te vinden???

Alles wat te maken heeft met plaatwerkerij en het interieur
Plaats reactie
snarremans
Contacteer:

Ik heb van die simpele witte knipperlichten gekocht van autostyle om die oranje weg te doen maar ze pasten niet!!!
Heeft iemand hier met een clio uit 2000 ook witte knippers en zo ja waarvandaan? ik word vandaag nog gebeld over de knippers van InPro maar ja ik dacht ik vraag het even hier..
greets
Ferdy
Über-Spammer

de dealer heeft ze ook
Gabri van der Veen
Über-Spammer

om ze passend te maken moest er volgens mij ergens iets weggesneden worden, maar wat weet ik zo niet. Dat moet een clioII rijder even duidelijk maken :)
Project 21 16v
Alles past! Zolang je het maar aanpast
Jordi

ja je moet even pieren met de randjes van het houdertje van het lichtje.
Hij zal niet zo strak zitten als orgineel. Bij mij in ieder geval niet. Succes!
sjorsmeijers

Ik had destijds op de openingsmeeting van 2007 in Breda op het standje ook gekocht en hat zelfde "probleem" had ik ook (heb zelf een Clio II '99). Gewoon het origineel en het nieuwe knipperlichtje naast elkaar leggen en kijken wat er weg moet. Ik heb het destijds weggeknipt/gezaagd, kwestie van seconden. Ik had toen ook gelijk 2 oranje knipperlicht-lichtjes gehaald bij de Halfords, ziet er gelijk mooier uit en meende dat dat ook verplicht wat dat het licht oranje moest zijn. BTW, de normale witte lampjes (glassokkel) heette "W5W" (http://www.halfords.nl/NL/Auto/Catalog/ ... tId=301023 ) en de oranje, als ik het goed heb, "W5WY".
snarremans
Contacteer:

ke nou ik kijk wel eff hoe ik het ga doen want heb die vorige lichten alweer terug gebracht,gister en zou nog gebeld worden maar helaas...
Renier

Heb laatst ook witte zijknippertjes voor m'n Twingootje gekocht bij een onderdelen bedrijf (Winparts) maar die zaten ook neit goed (zaten te los).

Heb ze daarna maar bij de dealer besteld en die passen prima. Was wel wat duurder uit: €38,- en daar kwamen de oranje W5W lampjes nog bij.
paul89

ik heb een clio uit 2000 en heb ook witte van autostyle. deze heb ik een beetje aanmoeten passen met de vijl en nu passen ze wel.
ik wil als tip wel mee geven koop ze liever bij een renault dealer deze zijn wel waterdicht!
Renier

En ze passen direkt zonder aanpassingen :)
snarremans
Contacteer:

paul89 schreef:ik heb een clio uit 2000 en heb ook witte van autostyle. deze heb ik een beetje aanmoeten passen met de vijl en nu passen ze wel.
ik wil als tip wel mee geven koop ze liever bij een renault dealer deze zijn wel waterdicht!
dan doe ik dat wel bij de dealer aangezien ik niet met 2 vissenkommetjes wil rijden :D
paul89

ja ik baal daar ook ontzettend van :( dus mijn bedoeling is ook originele van renault. alleen zijn die er ook in het helder
Ferdy
Über-Spammer

paul89 schreef:ja ik baal daar ook ontzettend van :( dus mijn bedoeling is ook originele van renault. alleen zijn die er ook in het helder
ja
Plaats reactie