Ik wil mijn auto achter naar beneden hebben en de originele veren monteren.
Hoe doet men dit?
Kwestie van schokbreker loshalen en de auto omhoog krikken tot de veer loskomt? of zit er nog een andere bevestiging die ergens los moet?
Hoe veren achter te vervangen? MegII GT
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Projecttopic kwijt?
Het makkelijkst is het om beide wielen vrij te laten hangen. Dus met 2 kriks, of op een tweekolomsbrug. Dan beide schokdemper losdraaien en je kan erbij. Heb je xenon? Pas dan op met het mechaniek van de hoogteregeling.
Het makkelijkst is het om beide wielen vrij te laten hangen. Dus met 2 kriks, of op een tweekolomsbrug. Dan beide schokdemper losdraaien en je kan erbij. Heb je xenon? Pas dan op met het mechaniek van de hoogteregeling.
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
-
- Contacteer:
zit de xenon regeling op de achteras?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
In ieder geval. De mate van inveren achteraan bepaald hoever de lampen bijgesteld moeten worden. Op m'n Laguna zit het ook op de vooras, dan zie je bij het oprijden van een drempel al een bijstelling.
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Zit je er dan niet mee dat de veren de boel naar beneden gaat duwen? dus schokbreker los en zodra de as los is, dat de boel naar onderen schiet?Martijn schreef: Het makkelijkst is het om beide wielen vrij te laten hangen. Dus met 2 kriks, of op een tweekolomsbrug. Dan beide schokdemper losdraaien en je kan erbij. Heb je xenon? Pas dan op met het mechaniek van de hoogteregeling.
Vergeet niet dat er extra lange veren onder zitten.
Ik zat zelf eraan te denken om de auto omhoog te krikken tot de banden net niet de grond verlaten, de schokbrekers los te halen en dan de boel verder omhoogkrikken...
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Das waar, maar die heb ik niet
Ik zal kijken of ik anders een 2-kolommer kan regelen, maar het enigste wat dus los moet is de schokbreker?

Ik zal kijken of ik anders een 2-kolommer kan regelen, maar het enigste wat dus los moet is de schokbreker?
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Wat een piece of koekje
Wij danken u

Wij danken u