[D] RTC goes KREUZTAGE 2008 - Groepen, tijden en trefpunten
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Vanuit het Noorden
Ronnie en Joyce - Twingo
Gabri - 21 16v
Marco - Clio
Arno en Paul - Clio RS of GTT
Mark - Meegaan koepee
Willem-Jan - 5GTT
Willeon - 5GTT
Vanuit het midden
Sjors - Clio
Remi - Clio
Peter - Clio
MartijnG- 5gtt
Vanuit het Zuiden
Riel en Rianne - Safrane
Ruudjuh - Clio 16v
Rik en Kim- Clio RS
Ben even aan het kijken wie vanuit welke regio zou gaan vertrekken richting Hermsdorf.
Ik zal zoiezo donderdags met Joyce richting het noorden rijden om met de noordelingen gezamelijk aan te rijden. Nu zouden we met 7 auto's rijden, misschien in 1 groep en anders in 2 groepen? Waar zouden we kunnen afspreken en om welke tijd? Lijkt me wel iets wat we gewoon vast moeten gaan leggen.
Waar zouden we samen met de rest kunnen komen? Of zien we de rest in Hermsdorf?
Graag reacties met ideeën vanuit jullie kant.
Ronnie en Joyce - Twingo
Gabri - 21 16v
Marco - Clio
Arno en Paul - Clio RS of GTT
Mark - Meegaan koepee
Willem-Jan - 5GTT
Willeon - 5GTT
Vanuit het midden
Sjors - Clio
Remi - Clio
Peter - Clio
MartijnG- 5gtt
Vanuit het Zuiden
Riel en Rianne - Safrane
Ruudjuh - Clio 16v
Rik en Kim- Clio RS
Ben even aan het kijken wie vanuit welke regio zou gaan vertrekken richting Hermsdorf.
Ik zal zoiezo donderdags met Joyce richting het noorden rijden om met de noordelingen gezamelijk aan te rijden. Nu zouden we met 7 auto's rijden, misschien in 1 groep en anders in 2 groepen? Waar zouden we kunnen afspreken en om welke tijd? Lijkt me wel iets wat we gewoon vast moeten gaan leggen.
Waar zouden we samen met de rest kunnen komen? Of zien we de rest in Hermsdorf?
Graag reacties met ideeën vanuit jullie kant.
Denk dat het vezamelen het beste kan op die parkeerplaats in Duitsland "Am biggenkopf" was dat toch?
Ronnie, jij komt dus naar het Noorden toe?
Ronnie, jij komt dus naar het Noorden toe?

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Supers! We houden wel ff contact 

Ik vergis me nooit, behalve gisteren, toen dacht ik dat ik me vergiste.. maar dat was niet zo...
Het lijkt mij verstandiger om rond een uurtje of 4 s'ochtends te vertrekken, dit omdat je dan wel ff hebt kunnen pitten, en je dan alsnog dik optijd kunt zijn, zeker als je niet van die lange pauzes inlast.
Ga je s'avonds om 00.00 rijden ben je al moe, je moet een takke eind rijden waarschijnlijk met een gangetje van 120 op een weg waar iedereen je loeihard voorbijkomt, is ook vermoeiend.
En je hebt niks meer aan de vrijdag, slapen als je bent aangekomen doe je toch niet.
Roept u maar!!
Ga je s'avonds om 00.00 rijden ben je al moe, je moet een takke eind rijden waarschijnlijk met een gangetje van 120 op een weg waar iedereen je loeihard voorbijkomt, is ook vermoeiend.
En je hebt niks meer aan de vrijdag, slapen als je bent aangekomen doe je toch niet.
Roept u maar!!

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
ik vertrek persoonlijk liever bijtijds, zodat je lekker relaxed die kant op kan kachelen
je rijdt nu wel met een twingo, gtt enz, die kunnen niet constant 200 blazen

Maar ik heb de hele donderdag vrij, dus ik kan sowieso pitten vantevoren
je rijdt nu wel met een twingo, gtt enz, die kunnen niet constant 200 blazen

Ik dus niet, en stap liever een beetje uitgerust achter het stuur. 

-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Ik doe wel met de meerderheid mee 

Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
-
- Contacteer:
ben ook niet zo van het trappen (zal wel niet mega extreem worden)Paul1916v schreef:ik vertrek persoonlijk liever bijtijds, zodat je lekker relaxed die kant op kan kachelen
je rijdt nu wel met een twingo, gtt enz, die kunnen niet constant 200 blazen![]()
maar doe rustig an met de coupe

4uur lijkt me wel te doen

Renault 19 1.8 16V Cabrio
-
Om 4:00 vrijdag-ochtend (als ik jullie goed begrijp ^_^) vind ik tevens een mooie tijd. Heeft men nog wat ruimte qua tijd, ook i.v.m. of ik de dag ervoor moet werken of niet.
-
- Über-Spammer
Dat was bij Moers.
Ik weet niet welke route jullie exact rijden, maar de snelste vanaf Oldenzaal is over Schuttorf-Osnabruck-Bielefeld-Paderborn-Kassel.Ronnie schreef:Zoals het er nu uit ziet komen wij vanuit het noorden op hetzelfde parkeerterrein als vorig jaar bij elkaar. Hoe dat precies heet weet ik niet maar ergens in de buurt van Hermsdorf iig.
Zeer waarschijnlijk zullen jullie vanaf Kassel over de 7 ri. Bad Hersfeld rijden. Als tip; wij rijden hier altijd een andere route vanaf Kassel over Kaufungen-Hessisch Lichtenau-Eisenach. Is een mooie route binnendoor en een stuk sneller en rustiger met verkeer.
Was dat niet parkeerplaats "Am Biggenkopf"? 

-
- Über-Spammer
daar kwamen jULlIe erbij ja, maar daarvoor hadden we eerst verzameld in Moers, om een uurtje of 4 bij een plaatselijk hotel.
Misschien is het beter om met 2 groepen te gaan rijden, anders word 'het lint' waarschijnlijk te lang om alles in de gaten te houden.
Misschien is het beter om met 2 groepen te gaan rijden, anders word 'het lint' waarschijnlijk te lang om alles in de gaten te houden.
-
Wat vinden jullie van dit voorstel:
- De mensen uit het noorden spreken af langs de snelweg bij Hengelo/Enschede (A1/E30) en rijden vanuit hier naar Hermsdorf.
- De mensen uit het midden/zuiden spreken af langs de snelweg bij Venlo (A40/E34) en rijden vanuit hier naar Hermsdorf.
Zo word is de groep, denk ik, niet al te groot danwel te klein.
Ik hoor wel wat jullie er van vinden.
- De mensen uit het noorden spreken af langs de snelweg bij Hengelo/Enschede (A1/E30) en rijden vanuit hier naar Hermsdorf.
- De mensen uit het midden/zuiden spreken af langs de snelweg bij Venlo (A40/E34) en rijden vanuit hier naar Hermsdorf.
Zo word is de groep, denk ik, niet al te groot danwel te klein.
Ik hoor wel wat jullie er van vinden.
-
Bij deze maak ik ff een (voorbeeld-) opstel:
Afspreekpunt vanuit het noorden
McDonalds Hengelo Westermaat
Adres: Het Plein 50
Afslag: A1, afrit 30, Hengelo-Westermaat
Ronnie en Joyce - Twingo
Gabri - 21 16v
Marco - Clio
Arno & Paul - Clio RS of GTT
Mark - Meegaan koepee
Willem -Jan - 5GTT
Willeon - 5GTT
Afspreekpunt vanuit het midden & zuiden
McDonalds Venlo Europaplein
Adres: Weselseweg 1 A
Afslag: A67, afrit 41 Venlo, nabij Europaplein
Sjors - Clio
Remi - Clio
Peter - Clio
MartijnG - 5gtt
Riël & Rianne - Safrane
Ruudjuh - Clio 16v
Rik & Kim - Clio RS
P.S.: In mijn vorige reactie voor het verzamelen voor de zuiderlingen onders had ik het voorstel om dat te doen op de A40/E34 en zoals ik hier boven heb voorgesteld staat de A67 vermeld. Dit vermeld ik ff om enige verwarring te voorkomen, maar denk niet echt dat dat de grootste problemen zouden zijn. Het komt toch allemaal op dezelfde snelweg uit.
Ronnie en Joyce - Twingo
Gabri - 21 16v
Marco - Clio
Mark - Meegaan koepee
Willem -Jan - 5GTT
Willeon - 5GTT
Sjors - Clio
Remi - Clio
Peter - Clio
MartijnG - 5gtt
Riël & Rianne - Safrane
Ruudjuh - Clio 16v
Rik & Kim - Clio RS
P.S.: In mijn vorige reactie voor het verzamelen voor de zuiderlingen onders had ik het voorstel om dat te doen op de A40/E34 en zoals ik hier boven heb voorgesteld staat de A67 vermeld. Dit vermeld ik ff om enige verwarring te voorkomen, maar denk niet echt dat dat de grootste problemen zouden zijn. Het komt toch allemaal op dezelfde snelweg uit.

-
- Contacteer:
Ik rij misschien wel met Ronnie mee 

Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
Dus kom je ook eerst gezellig naar Meppel!

-
- Contacteer:
Nee die laat ik maar thuis... 

Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
-
Wat is een reële tijd om op de afspreekpunten aan te komen?
Is de voorgestelde 4:00 een idee?
Is de voorgestelde 4:00 een idee?
-
- Contacteer:
is die plek nou gereserveerd Riël?
Het lijkt mij niet handig om in 1 grote groep te rijden, zat zelf meer te denken aan een auto of 6-8 max
Het lijkt mij niet handig om in 1 grote groep te rijden, zat zelf meer te denken aan een auto of 6-8 max
Helaas moet ik de Kreutztage dit jaar laten schieten, plotselinge verandering van de vertrek datum naar de zon zee en biersjorsmeijers schreef:Bij deze maak ik ff een (voorbeeld-) opstel:
Ronnie en Joyce - Twingo
Gabri - 21 16v
Marco - Clio
Mark - Meegaan koepee
Willem -Jan - 5GTT
Willeon - 5GTT
Sjors - Clio
Remi - Clio
Peter - Clio
MartijnG - 5gtt
Riël & Rianne - Safrane
Rik & Kim - Clio RS
al is de VW nog zo snel een renaultje achterhaald hem wel
Oooch ruud, je kan de limburgdelegatie toch niet laten zitten?

Heh, volgende keer beter.
Trouwens, durft Roy het niet meer aan?

Heh, volgende keer beter.
Trouwens, durft Roy het niet meer aan?

-
- Contacteer:
helemaal topmarcel16v schreef:Paul1916v schreef:is die plek nou gereserveerd Riël?
Er is een hele Nederlandse hoek op het terrein, wordt tot 12 uur vastgehouden.