Ik heb een twingo 1.2 16v uit 2005, met de radio/cd-speler
weet er iemand of ik hier zonder er een andere radio bij te kope een subwoofer op aan kan sluiten?
alvast bedankt,
Timmie
Standaard radio met sub?
-
ja dat kan, dan moet je een high low converter hebben.
let op hiermee worden je bestaande speakeruitgangen vervangen voor een versterkeruitgang dus je hebt geen speakeruitgangen meer.
dus koop een 4 kanaals versterker 2 kanalen voor je voorspeakers en 2 kanalen bruggen voor een subwoofer.
of e kunt een actievesubwoofer aanschaffen
let op hiermee worden je bestaande speakeruitgangen vervangen voor een versterkeruitgang dus je hebt geen speakeruitgangen meer.
dus koop een 4 kanaals versterker 2 kanalen voor je voorspeakers en 2 kanalen bruggen voor een subwoofer.
of e kunt een actievesubwoofer aanschaffen
Oke bedankt, ik denk dat het zon high-low converter wordt, dan zelf een kist bouwen met versterker erin. en dan van de versterker uit naar de speakers voor(bij mij 4) waarvan ik er 2 op de radio kan laten en die andere 2 op de versterker, zijn immers maar 2 speakeruitgangen nodig voor die converter. weet iemand een goeie goedkope sub en versterker?
-
- Moderator
- Car: MB
Ik zeg, denk even na voordat je een hoop geld uit gaat geven aan goedkope troep. In de audio is het goedkope spul meestal niet het beste.........Wellicht stap voor stap opbouwen met goed spul zodat je er lang plezier van kunt hebben. Ik zou persoonlijk ook de HU eruit knikkeren en een fatsoenlijke kopen, maar het is jouw auto
Soms kun je overigens tweedehands ook nog wel wat leuk spul vinden. Of een aanbieding bij een lokale zaak, een reisje naar Duitsland of sites als die van ron de vries hebben ook wel eens leuke dingen.

Soms kun je overigens tweedehands ook nog wel wat leuk spul vinden. Of een aanbieding bij een lokale zaak, een reisje naar Duitsland of sites als die van ron de vries hebben ook wel eens leuke dingen.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams