Ik ben verplan om hier ff langs te gaan:
http://www.vtune.nl
Het gaat hier om de powerchip natuurlijk;)
Iemand ervaring met dit bedrijf?
Mzzl!
Clio rs chippen!
-
- Über-Spammer
Hier komt wel een slot op. Er zijn genoeg topics over het chippen van clio rs

-
- Über-Spammer
gewoon naar fastchip, RStuner aanschaffen.
-
- Car: Captur EDC130 Intens
van 180 naar 195 pk voor de RS182, dat geloof ik voor geen centimeter.
Kijk nu gewoon in het topic voor Fastchip, de RS motor zit al flink aan zijn plafond kwa pk's.
Vraag Maus die heeft ooit een uitdraai laten maken van zijn RS, veel pk winst zat er niet in.
Kijk nu gewoon in het topic voor Fastchip, de RS motor zit al flink aan zijn plafond kwa pk's.
Vraag Maus die heeft ooit een uitdraai laten maken van zijn RS, veel pk winst zat er niet in.
-
- Über-Spammer
waarom hier kletsen als er een rs chiptopic is 

Heb geen laptop 

Ik heb dus sinds kort een Fastchip in me rs en ging vandaag is klote met de rs tuner. Maar helaas ik krijg geen contact met de ECU want hij kan me VIN code niet vinden en ik weet zelf ook niet waar ik die kan vinden iemand die weet waar de code staat????
Niemand die even kan helpen???
Ok thnx 

Bij de clio3 rs is er zelfs bovenin niks te halen, wel heeft Henk het middengebied leuk kunnen uitbreiden met een cadeautje meer koppelArno17 schreef:van 180 naar 195 pk voor de RS182, dat geloof ik voor geen centimeter.

maakt niet uit wat je zegt, ben toch schijt eigenwijs !