Ik geloof dat ik vroeger ook testrijder was, want ik had genoeg feeling om het in 1 keer te halen.
feeling en een dosis geluk want daar draait het jammer genoeg wel om op de manier waarop het CBR examens afneemt......als iemand je niet mag kan ie je ook al laten zakken, het is maar net hoe de pet staat

ik heb het dus in 2x gehaald tussen het 1e en 2e examen zat 1 echte les en 1 les (halfuurtje) voor het examen dus qua rijden kan het niet zo heel veel gescheeld hebben......
Ik denk, nee weet zeker dat je pas echt leert rijden als je eenmaal dat roze papiertje hebt en je kunt gaan oefenen.....snel slagen, wel of geen ongelukken etc. hebben denk ik niet zo heel veel te maken met je rijeigenschappen. Kijk ik ken iemand die per jaar 50.000 km draait en in 10 jaar tijd 2 ongelukken heeft gehad, kan je naar het feit 2 ongelukken dan zou het een minder goede chauffeur kunnen zijn maar 1 ongeluk is een momentopname, shit happens zeg ik maar

(je kunt er zelfs veel van leren, je grenze bijv.) het gaat erom hoe je rijd in het dagelijks verkeer.
Ik zeg altijd maar zo, iemand die zichzelf goed vind rijden en dit ook beweert dat zijn vaak de mensen waar ik niet bij in de auto wil stappen

Of je goed kunt rijden daar moeten anderen maar over oordelen......
greetz