clio 2.0 onderdelen overzetten in 1.4

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
steccy

Hallo, sinds kort ben ik eigenaar van een clio 1.4 chipie phase2 uit 1995. Super netjes zou bijna zeggen nieuwstaat. Deze auto is van een oudere echtpaar geweest en ben hierbij de 2de eigennaar. Nou liep ik een beetje rond op de sloop en zag ik een clio 1.8 16v omgebouwd naar een 2.0 Deze is gewoon van een jongere jongen geweest en had hem een beetje uitgebouwd. Mooie velgen verlaagd ga maar door. Ik dacht dat lijkt me wel leuk om erop te zetten. Dus ik ging ff vragen wat dat me zou kosten en wat er mis mee is. De carroserie zag er niet uit en de motor lekte hij zou voor sloop gebruikt worden. Ik wou eigenlijk alleen de leuke onderdelen maar dat zou me al meer hebben gekost dat ik de hele auto kocht. Ik heb dus gewoon de hele auto gekocht en kan hem gaan ophalen volgende week. Nu wil ik wat dingen overzetten en sommige dingen kan ik wel en andere dingen niet. Ik heb een paar vragen en hoop dat iemand hier ervaring mee heeft en me kan helpen. De vragen zijn:

Kan ik zijn verlagingset overzetten?
Kan ik zijn stuurbekrachtiging overzetten?
Kan ik zijn dashboard overzetten?
Kan ik zijn elektrische ramen en cv overzetten?
Zijn er nog meer dingen die ik kan veranderen die leuk zijn of wat meer vermogen opleverd aan mijn auto? (D)

Wie kan mij hierbij de vragen beantwoorden.
Mvg. Stephan
~thijs~
Contacteer:

volgens mij kan je alles overzetten.

en meer vermogen, ik zou zeggen zet het blokkie over :D
steccy

Ja dat kan weer net niet maar ik bedoel zonder teveel gekloot van dat ik geen ophang punten ervoor heb of iets dergelijks of dat met de kabelboom voor de dashboord en elektrische ramen dat ik dat niet kan maja ik kan wel alles overzetten dus dat is niet het probleem, als ik ma weet hoe en of dat wel mogelijk is en niet te moeilijk. :p
Menno

zo bizar veel aanpassingen vergt dat niet hoor. En zekers de moeite waard.
rev it like a rental
RenaultclioII16v (Peter)
Car: Talisman sedan
Contacteer:

Gewoon doen (Y)
Cleaned Style
Projecttopic
Riël
Über-Spammer

Sleuteleeeeeeeeeeeeeeeh (Y)

Succes, je hebt alles wat je nodig hebt. Alles past.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
steccy

Das super ff kijken of ik er dan een mooi projectje van kan maken. Als iedereen het zegt moet het wel goed komen denk ik :p Hartstikke bedank als er nog ideeen zijn dan hoor ik het wel
Plaats reactie