Hey renaultfans,
Ik heb zondag mijn witte GT Turbo weer uit de dood laten herrijzen. Na een dagje werk, nieuwe koppaking en en gereviseerde kop starte het beest als een tierelier. Ik heb hem toen 20 minuten laten lopen. Ik ben de laatste minuten in de auto gaan zitten en wachten. Binnen-in hing een zoete geur en hij was als een gek beslaan van binnen. Jawel hoor. Mijn kachel radiator was defect. Deze heb ik gisteren vervangen en ik moet zeggen dat het vrij soepeltjes verliep. Binnen 5 uur was ik weer de knoppen op het dashboard aan het schroeven. Maar wat ik wilde vragen is of iemand die dit ook wel eens heeft gedaan ook zo een problemen heeft gehad met het dashboard te monteren en te demonteren??Dat lukt mij dus totaal niet lekker.Is er soms een speciale manier voor om dat eruit te halen of erop te zetten, want bij het stuur heb ik altijd problemen dat het net niet past. Heeft iemand van jullie dat prbleem ook, of doe ik iets verkeerds.
groetjes
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Hoi,
Kan je niet echt helpen, maar wel een hart onder de riem steken: bij mijn r11 was het ook een crime om het dashboard weer op zijn plaats te krijgen. Het is @#*&&#@ werk.
Kan je niet echt helpen, maar wel een hart onder de riem steken: bij mijn r11 was het ook een crime om het dashboard weer op zijn plaats te krijgen. Het is @#*&&#@ werk.
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Hallo,
Ik heb vorige maand ook mijn kachel rad. vervangen. Ben er in totaal 3 dagen mee bezig geweest incl. de tapijten reinigen enz. een echt Piep werkje. Ik kreeg het dashboard ook niet los en die van mij is dus gescheurd en ik rij er nog steeds mee rond dus ik kan je verder ook niet helpen, Ik heb intussen wel een anders dashboard van Jetab misschien kan hij je verder helpen. in iedergeval succes!
Ik heb vorige maand ook mijn kachel rad. vervangen. Ben er in totaal 3 dagen mee bezig geweest incl. de tapijten reinigen enz. een echt Piep werkje. Ik kreeg het dashboard ook niet los en die van mij is dus gescheurd en ik rij er nog steeds mee rond dus ik kan je verder ook niet helpen, Ik heb intussen wel een anders dashboard van Jetab misschien kan hij je verder helpen. in iedergeval succes!