Hoe te handelen van handmatig naar electrische spiegels

Stel hier je vragen op electronisch gebied, accu, startmotor, dynamo etc.
Plaats reactie
Cleaned_Clio_16v

Ik wil wat meer luxe in me auto. Niet dat ik verwacht dat het straks een bmw of audi word. Maar ik heb een schakelaar van electrische spiegels binnen gekregen en ik kan iemand die voor een prikkie electrische spiegels weg doet, Nu is mijn vraag wat heb ik nog meer nodig. Ik neem aan dat ik de draadboom van de electrische spiegels erbij moet vragen? Hebben mensen hier ervaring mee? Ik hoor het wel :)
cinqidriver

wat dacht je ervan om gewoon zelf ff een kabelboompje hiervoor te maken.

is maar een klein beetje werk, maar wel zo makkelijk.
Riël
Über-Spammer

Zelf ook al 2x gedaan. Gewoon een meter of 30 aan verschillende kleuren kabel kopen, hoop kabelschoentjes erbij, soldeerbout en klussen maar :)

Even zo'n schema op de kop zien te tikken ;) Het is niet veel aansluiten, ik geloof maar 3 kabels per spiegel. Een -, vertikaal + en horizontaal +. Ik heb toendertijd de contactjes op de schakelaar doorgemeten,w at er gebeurde bij elke bediening, en zo uitgedokterd waar welk kabeltje moest komen :p
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Cleaned_Clio_16v

Maar je kan ook gewoon die kabel boom mee trekke toch? Want ik ben niet zo slim omdat zelf te maken, en ben misschien ook een beetje lui :lol:
cinqidriver

schema kun je zo uit een vraagbaak halen.

heb nog even snel op internet gekeken voor je, maar daar kon ik niks voor je vinden :(
Cleaned_Clio_16v

oke thnx ik zal wel proberen die draadboom erbij te krijgen.
Plaats reactie