kachel dood

Stel hier je vragen op electronisch gebied, accu, startmotor, dynamo etc.
Plaats reactie
renecliorsi

na een tijdje zonder standje drie gereden te hebben is mn kachel nu helemaal dood. hij blaast in alledrie de standen een heel klein beetje lucht. voorruit ontwasemen duurt nu ongeveer een half uur :) .
iemand enig idee waar dit aan kan liggen ?
Xabre
Car: 19 16V

ja, aan de kachelweerstand
Trust me. I know what I'm doing.
Ronald1916V
Car: Renault 19 2.0 16V

Over het algemeen brand bij de kachelweerstand altijd standje 3 door (daar zit geen weerstand tussen, die is rechtstreek) bij de Clio 1 is het vaak de stekker achter het kachelpaneel die wat afbrand.. had het laatst ook al eens met de Clio van mij.. eerst stand 3 (in de winter.. lekker laten janken dat ding :p ) en toen ik standje 2 een maandje heb laten joelen kapte die er ook mee, stekker even opgefrist en nu doen ze het alle 3 weer :beer:

Als je er niet uit komt dan wil ik er ook nog wel eens naar kijken, volgens mij woon je in de regio Zwolle ofniet, ik zag je Clio laatst bij Renault-dealer Oving staan ? kan dat ?
renecliorsi

Ronald1916V schreef:Over het algemeen brand bij de kachelweerstand altijd standje 3 door (daar zit geen weerstand tussen, die is rechtstreek) bij de Clio 1 is het vaak de stekker achter het kachelpaneel die wat afbrand.. had het laatst ook al eens met de Clio van mij.. eerst stand 3 (in de winter.. lekker laten janken dat ding :p ) en toen ik standje 2 een maandje heb laten joelen kapte die er ook mee, stekker even opgefrist en nu doen ze het alle 3 weer :beer:

Als je er niet uit komt dan wil ik er ook nog wel eens naar kijken, volgens mij woon je in de regio Zwolle ofniet, ik zag je Clio laatst bij Renault-dealer Oving staan ? kan dat ?
ik heb laatst een keer geprobeerd om het kachelpaneel eraf te halen, maar ik kwam niet verder dan twee schroefjes. daarna er een beetje aan getrokken, maar was bang dat ik het afbrak.

ik woon in 't harde, 20 km van zwolle. ik was laatst idd bij oving. even een prijs opvragen voor distributieriem en multiriem. 600 euro meneer :(
werk je toevallig bij oving ?

ps: je hebt pm :)
Ronald1916V
Car: Renault 19 2.0 16V

Je hebt PM terug zelfs :)
renecliorsi

is opgelost. bleek idd een verrotte stekker te zijn.
ronald bedankt (Y)
Plaats reactie