Centrale Vergrendeling

Stel hier je vragen op electronisch gebied, accu, startmotor, dynamo etc.
Plaats reactie
sunny16v

Hoi Mensen!

Ik ben Sunny en ben nieuw hier! Ik bezit een Renault Clio 1.8 16v, geweldige auto!!! Ik heb me hier aangemeld in de hoop, dat de experts hier mijn vraag en eventuele toekomstige vragen kunnen beantwoorden. Bedankt allemaal. :worship:

Ik heb recentelijk al mijn sloten vervangen van mijn clio omdat mijn hoofdsleutel gepikt was. Ik was bang dat een paar gozers mijn wagen zouden wegrijden. Nu mijn punt, voordat ik alles vervangen had, had ik werkende centrale vergrendeling. Nu ik een nieuwe sleutel heb met een andere zender erin werkt het niet meer :( :( :(

Heeft iemand tips, hoe ik mijn centrale vergrendeling weer aan de praat kan krijgen? Of is de enige manier een zender te gaan zoeken met een passende ontvanger? Alvast erg bedankt allemaal! (D)

Groetjes Sunny.
Maarten-Jan
Car: R19.R

laat maar, niet goed gelezen :p
Robke
Car: Lexus IS250

Je moet inderdaad de bijpassende ontvanger hebben bij je sleutel, nu kan men alsnog gewoon in je auto komen door middel van de infrarood zender op je oude sleutel.
sunny16v

Bedankt voor je reactie Robke,

Hmmm, dat word een lastige klus om zo'n setje te vinden lijkt me, zender/ontvanger. Helaas :( :( :( Iemand nog suggesties?
Robke
Car: Lexus IS250

de zender kun je zo losschroeven van je sleutel, en op de sloop een ander setje halen.
Misschien heeft er hier wel iemand een setje over, zet even een advertentie in de RTC markt zou ik zeggen.

Je kunt ook een universeel radiografisch setje inbouwen de stekker van de originele ontvanger eruit trekken.
sunny16v

Robke schreef:de zender kun je zo losschroeven van je sleutel, en op de sloop een ander setje halen.
Misschien heeft er hier wel iemand een setje over, zet even een advertentie in de RTC markt zou ik zeggen.

Je kunt ook een universeel radiografisch setje inbouwen de stekker van de originele ontvanger eruit trekken.
Dankjewel voor je reactie Robke! Ik zal een advertentie plaatsen.
alexs
Contacteer:

Ik zou dan ff de CV ontvanger in de hemel even lostrekken (stekkertje)...
Plaats reactie