Ik ben nieuw in het Renault-wereldje en laat me dus nog graag van alles wijsmaken. Aangezien m'n Clio RS een leaseauto is, moet hij sowieso naar een originele dealer toe voor z'n eerste beurt. De dealer waar hij bij is afgeleverd ben ik niet helemaal over te spreken; een velg werd afgeleverd met een lelijke kras erop, die hebben ze hersteld, maar uiteindelijk zitten er krassen rond de boutgaten. Ongetwijfeld van een monteur die lekker lomp met z'n luchttol aan het raggen is geweest. Niet ontzettend opvallend, maar in mijn ogen toch echt slordig voor een auto die net twee weken oud is en waarvan je weet dat de eigenaar er waarschijnlijk zuiniger op is dan de meeste andere mensen. Daar gaat m'n auto dus niet meer heen.
Wie weet een goede dealer in de omgeving van Den Haag / Rotterdam / Zoetermeer etc waar ze dit soort auto's wel een beetje normaal behandelen en waarbij je liefst ook weet dat ze wel vaker dit soort spul in handen krijgen? Ik rijd niet als een mietje met zo'n ding en gebruik hem echt wel waar hij voor is, maar dat doe ik sowieso het liefste zelf. Niet dat een of andere pik van 20 hem koud het leven uittrapt omdat hij even snel wil voelen wat zo'n ding doet.
Goede Renault-dealer voor RS in de buurt van Den Haag
-
Ik heb goede ervaringen met de Renault dealer in Leiden.
vriendelijke mensen, goeie service!
vriendelijke mensen, goeie service!
-
- Über-Spammer
VKV in Rotterdam misschien, kom je Ivo ook nog eens tegen 
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
zeker 

-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
niet?
-
- Über-Spammer
oftewel in Woerden zit ook iemand op een RS voor onderhoud te wachten 
Ik heb mijn RS een paar keer bij Autohaag Zeeuw gebracht in Den Haag. Tot nu toe prima, ik schrik me alleen iedere keer een hoedje van de uurtarieven van die knakkers (maar dat bij andere dealers niet anders zijn). Maar als je je daar niet druk om hoeft te maken....