demonteren voorbumper megane phase 2 ('99)

Post hier al je vragen over de Renault Mégane
Plaats reactie
Timpie

hallo, ik ben hier al een tijdje niet meer geweest sinds mijn vorige renault en heb onderhand een nieuwer type megane gekocht, nu wil ik graag wat gaas in de voorbumper plaatsen maar nou zag ik dat dit best moeilijk is als de bumper aan de auto zit.
nu wil ik de bumper graag er af halen en heb even rondgekeken onder de auto maar kan bij dit model niet alle schroeven vinden, zijn er hier mischien mensen die mij een beetje wegwijs kunnen maken zodat ik de bumper kan demonteren?

alvast bedankt!! :smoke:
baszos

2 of 3 in je wielkast iedere zijde( kleine torx schroefjes)
modderkuipen beetje wegtrekken, zit ook aan iedere kant nog een bout
bout als je je motorkap open doet
en 2 bouten aan je motorbeschermingsplaat aan de onderzijde.

en dan kan je hem zo eraf pakken :)
Megane Coupe Sport '00
Yamaha R6 '03
Timpie

dus achter de spatkappen van mijn wielbakken zitten nog 2 bouten? de torx in het midden van de bumper is niet moeilijk te vinden maar begon me al af te vragen waar de rest verstopt zat er werd al tegen me gezegd haal je zijschild maar weg |:

maar oke iedere kant achter de wielkas 1 bout en op de motorbescherming ook nog 2 bouten en de lompe torx bout in het midden onder de motorkap nou dan gaan we morgen even verder prutsen in het koude weer :p

bedankt voor de uitleg :worship:

ik zal weer is een nieuwe wie is wie aan maken zodra de rest van de auto ook van de schade af is :p heb zondag een paal in de zijkant gereden :(
Plaats reactie