middendemper clio

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
renecliorsi

ik wil graag wat meer geluid uit mn clio (~) maar is er voor een clio rsi een middendempervervanger te koop?
ik ben al bij de uitlaatboer geweest maar die kon alleen een "soundpijp"bestellen en daar werdt mn uitlaat 40 cm langer van dus...

Ik zag ook in het bosalboek dat een clio 1.2 dezelfde middenpijp heeft maar dan zonder demper. past dit en maakt dit veel uit tov het geluid? ik heb al een k&n 57i kit en vanaf dinsdag een devil einddemper (kent iemand dit type trouwens ? [img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... tlaat1.jpg[/img]
[img]http://www.rtc-upload.nl/albums/userpic ... tlaat2.jpg[/img]..

als jullie mij kunnen helpen is mijn dank zeer groot :beer:
nickyr16v

hey,
ik heb het hier ook ergens gelezen dat je dat idd met en pijp van een 1.2 kunt doen.
ik ben het ook van plan :) maar moet eerst door de apk :wink:
hier staat meer
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... sc&start=0

wel even posten als het gelukt is he?
ben benieuwd :smoke:
renecliorsi

thnx, ik heb het net gelezen maar er stond niet bij wat voor auto het onder zat.

maar die pijp kost bij de uitlaatboer maar 25 euro ofzo. daar kun je je ook geen buil aan vallen (0)

laat het wel even weten als het gelukt is.

en als het goed is komt ie gewoon door de apk hoor. ze meten namelijk geen geluid bij de apk. weet alleen niet of koos spee en consorten er blij mee zijn :lol:
Nenad1916v

De middenpijp is tog het zelfde bij alle Clio's ?
renecliorsi

de vorm iig wel, maar de diameter weet ik niet of die gelijk is van een rsi en een 1.2. iemand ?
nickyr16v

wel effies goed lezen he? :wink:
renecliorsi

ik had er denk ik overheen gelezen dat iemand zo'n pijp onder zn 16v had geknoopt, maar als het op een 16v past past het natuurlijk ook op een rsi (S) (0)
nickyr16v

:D preciezzzzzzzzz :wink:
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

renecliorsi schreef:ik had er denk ik overheen gelezen dat iemand zo'n pijp onder zn 16v had geknoopt, maar als het op een 16v past past het natuurlijk ook op een rsi (S) (0)
Ja past zonder problemen, alleen wel even nieuwe klemmen en bouten pakken :wink:

Zelf rij ik al een paar jaar met een 1.2 midden demper(loze) pijp rond. Gaat perfect.

Succes. :worship:
renecliorsi

@ nickyr16v:

vandaag eronder gemaakt. de diameter is wel iets kleiner maar de aansluitingen passen gewoon. en er komt wel een wat beter geluid uit de uitlaat (~)
stationair en vroeg schakelen bromt ie lekker beschaafd maar het pedaal naar de grond = :bang:
nickyr16v

hey, mooi man (Y) kheb er gisteren ook 1tje besteld :)
Plaats reactie