voorbumper r19 demonteren

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Sanmurai
Contacteer:

Hallo, Wie heeft er tips en t liefst fotos van hoe je de voorbumper van n r19 demonteert?
Maarten-Jan
Car: R19.R

binnenkant / zijkant v/d bumper 2 bouten, en vooraan (Binnenkant) 2 bouten als ik het mij goed herinner, stelt weinig voor... zit wat plastic voor aan de onderkant wat je ff weg moet halen (loopt door in de wielkasten). Die torxjes zijn een bitch trouwens :lol:
Martijn Kool

Maarten-Jan schreef:binnenkant / zijkant v/d bumper 2 bouten, en vooraan (Binnenkant) 2 bouten als ik het mij goed herinner, stelt weinig voor... zit wat plastic voor aan de onderkant wat je ff weg moet halen (loopt door in de wielkasten). Die torxjes zijn een bitch trouwens :lol:
soms tover ik ze om tot griptangbitchtorxen. oftewel; dan zet ik er een griptang op. stelt idd weinig voor (F)
Maarten-Jan
Car: R19.R

kool schreef:
Maarten-Jan schreef:binnenkant / zijkant v/d bumper 2 bouten, en vooraan (Binnenkant) 2 bouten als ik het mij goed herinner, stelt weinig voor... zit wat plastic voor aan de onderkant wat je ff weg moet halen (loopt door in de wielkasten). Die torxjes zijn een bitch trouwens :lol:
soms tover ik ze om tot griptangbitchtorxen. oftewel; dan zet ik er een griptang op. stelt idd weinig voor (F)
whahaha, klinkt bekend inderdaad :lol:
Plaats reactie