Hallo allemaal
Heb een renault 19.....
Ben er achtergekomen dat als ik rij en ik wil acceleren , dan schokt ie even een paar keer voordat ie vooruit komt???????
Dat doet ie in alleversnellingen.....behalve op de autobaan doet ie dat niet!
Kan iemand me helpen????
en als ie stationaire loop...en ik geef gas dan knalt ie soms en een beetje maar dan ook een kleine beetje zwarte rook ( een handje vol bij wijze van spreken)
thx
schokkerig en houd in
-
- Car: Laguna II 2.0 T 205
Nieuwe bougie-vonkies halen
Nu ff serieus, ff paar nieuwe bougie's halen... kan nooit geen kwaad

Nu ff serieus, ff paar nieuwe bougie's halen... kan nooit geen kwaad
ik had het ook,, bobine kapot
Die werkt nog steeds perfect , vooral als alle bedrijven in 1 dorp eraan mee werkenSiempie schreef:dan ook nog ff een plintladder, dichte gaatjes pan en een doosje ipadressen.Jeroen Wigger schreef:Nieuwe bougie-vonkies halen![]()
![]()

Ik heb vandaag de bougies vervangen....hij rijdt nu goed.
Maar ik zal er nog op letten de komende dagen, anders moet ik maar eens de bobine laten doormeten!
(Chill): Had jij ook problemen met starten met een kapote bobine...zowel bij koude als warme motor, of waren die ''schokken'' alleen het gevolg van een kapotte bobine?
Laterzzz...
Maar ik zal er nog op letten de komende dagen, anders moet ik maar eens de bobine laten doormeten!
(Chill): Had jij ook problemen met starten met een kapote bobine...zowel bij koude als warme motor, of waren die ''schokken'' alleen het gevolg van een kapotte bobine?
Laterzzz...
starten moest ik gas geven anders sloeg hij af,,
bobine door laten meten? je kan op 1 of andere manier aan de onderkant van de bobine iets indrukken en als dan over is weet je welke bobine kapot is van de 4.. zo deed een kennis van me dit..
schokkerig bij koude en warme motor..
raar geluid uit de uitlaat soms..
bobine door laten meten? je kan op 1 of andere manier aan de onderkant van de bobine iets indrukken en als dan over is weet je welke bobine kapot is van de 4.. zo deed een kennis van me dit..
schokkerig bij koude en warme motor..
raar geluid uit de uitlaat soms..
iets indrukken?
"iets indrukken" is schuifje ergens afhalen..
nooit van gehoord:)
-
er zitten waarschijnlijk een paar stekkers daarzo en die moet je indrukken om ze eraf te kunnen halen dan zie je of er een bobine stuk is of niet
Hij heeft er maar een en die jongen praat onzin? 

die jongen praat geen onzin!!!
(ik zei zo was het bij mijn auto)
heb toch zelf al 3 bobines vervangen,,
alleen de monteur keek ff welke stuk was..
aan de onderkant de bobines ergens, ergens op drukken of schuifje afhalen of weet ikhet..
daar loopt de auto weer mooi en als je los laat loopt hij weer slecht..

heb toch zelf al 3 bobines vervangen,,
alleen de monteur keek ff welke stuk was..
aan de onderkant de bobines ergens, ergens op drukken of schuifje afhalen of weet ikhet..
daar loopt de auto weer mooi en als je los laat loopt hij weer slecht..
Laatst gewijzigd door CHILLL op za 20 okt 2007 11:42, 1 keer totaal gewijzigd.