Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Wat vinden jullie ervan om een soort algemeen Renault-clubje op te richten?
Een club waarbij diverse meetings worden georganiseerd, een club waar ieder met zijn trots kan pronken, een club waarbij je niet als GEK wordt aangekeken als je verteld dat je twee vriendinnen hebt, je meisje en op de tweede plaats je Renaultje, een club waarbij je niet raar wordt aangekeken als je verteld dat je je complete auto hebt moeten verbouwen/verzagen/veilen om eindelijk eens die 17 wielen te kunnen monteren, een club waarbij je ook welkom bent met een uitgebouwde Renault 5 TL, of gewoon een standaard supercinq, een club waar...., sorrie jongens ik draaf op dit late tijdstip een beetje door!!!:lol:

Lees in iedergeval even de Topic Club Renault Sportives pagina 2, daar hebben Ik,Bas en Turbo-Arie het een en ander al besproken.
We hebben het een aantal weken geleden ook al eens besproken, maar ineens kwamen we er weer op.

Wat is jullie mening,reactie, of hebben jullie verder nog op of aanmerkingen??

Groeten, Chris,Bas.

PS.:vergeet 6 mei niet!!!
En 4 mei(zie topic Maasvlakte meeting!).
Laatst gewijzigd door Chris op ma 30 apr 2001 3:07, 3 keer totaal gewijzigd.
Anonymous

lijkt me een goed plan want ben niet voor niks geen lid meer van je weet wel wie !!!!

grasveldmeetings zijn super (als het mooi weer is)
toertochten zijn ook wel leuk maar als we dan wat afspreken moeten we wel wat veder gaan als Nederland dus naar Frankrijk en dan een toertocht van een week of wat (maar dan zit je wel met tijd enzo)

hoi,
Anonymous

Het lijkst mij een goed idee, Zo'n cluppie.

Al moet je er wel goed over nadenken. Want het brengt een aardige administratieve rompslomp en georganiseer met zich mee.

Je moet bepalen welke auto's je toe laat, ik neem aan dat klassiekers niet de aandacht krijgen.(5GTT klassieker? :smile:)

Er moet een bestuur komen, vergaderingen enz.

............

We moeten dit 6 Mei eens goed bepraten. Ik vindt het zo als supertof, als dit in clubverband kan wordt het alleen maar leuker.
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

amen to that.

Ik wil alle internet zaken van zo'n club wel voor mijn rekening nemen.
Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Net wat Martijn zegt, we moeten het gewoon eens goed bepraten, dus inderdaad als we 6 mei in Nijmegen bij elkaar komen.

Nog meer reacties?
Goof

Gasten,

Vergis je niet hoeveel tijd organisatie van een club vergt!!
Hoewel ik absoluut lid wordt, WE ZIJN NU TOCH AL EEN SOORT VAN CLUB.
Moet je straks 6 mei zien, of dat er als een club uitziet!!

Laten we elkaar eerst allen maar Žs ontmoeten, babbelen we in Nijmegen verder, gaan we daarna met zŽn alle op vakantie naar Engeland, sleutelloods in de buurt van utrecht, onderdelen via de site, blahblahblahblahdiebla....
jnjansen_r5gtturbo

Zie hier boven de agenda voor het komende jaar van de RSC, ziet er veel belovend uit, lol.

De mzzl, Jeof
Anonymous

schrijf mij maar in als lid :smile:
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

Wie heeft het er over dat zijn vriendin op de eerste plaats komt mijn turbo komt op de eerste plaats :lol:

Maar ik ben hier wel in voor want ik zit nog wel bij de crs maar ik weet niet wat ik er van moet denken hoor alle meetings worden een tering eind weg gehouden en voor de rest hoor je er weinig van.

Dus voor een eigen clubbie ben ik te prikken.

Laters
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

oke
Roy
Moderator

Ja dat is wel een strak plan zo'n club organiseren. Schrijf mij maar in als lid.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Best wel wat animo Bas, we moeten het 4 en 6 mei en uiteraard op de site is gaan bepraten en proberen iets uit te werken.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Hoe ver moeten we nou gaan met zo'n Renault Sport Club????
Ideeen??

-alleen bij meetings en de site houden of daadwerkelijks echt iets op papier gaan zetten, en meer dingen gaan regelen/organiseren?
Laatst gewijzigd door Chris op di 1 mei 2001 22:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Pieter
Contacteer:

Mij mag je ook inschrijven.

Mij lijkt het alleen wel een idee om je te onderscheiden van de CRS. Door je bijvoorbeeld te beperken tot een aantal modellen. Verreweg de meesten hier zijn r5gtturbo-gek, ik vind dat CRS de r5gtturbo wel een beetje onderwaardeerd. Misschien kun je een clubje oprichten dat zich richt op bijvoorbeeld de r5gtturbo en de 11turbo (terwijl alle snelle Renaults uiteraard altijd welkom zijn).

Ik denk dat je dan het gat opvult dat CRS achterlaat. Als je je net als hun gaat richten op alle snelle Renaults, ben je een beetje dubbel werk aan het doen.
marco

hmmm ons eigen cluppie ,lijkt me wel leuk
maar vindt dan wel dat we het cluppie moeten beperken met deze site en meetings , en niet ook nog dingen op papier en iedere twee maanden een blaadje of zo zit veel te veel werk en organisatie in , we moeten het gewoon lekker simpel houden en gewoon lekker meetings organiseren en wat bij kletsen hiero ,uiteraard zijn de meetings dan wel voor alle renault rijders, maar wel meer met het oog op de r 5 gt turbo natuurlijk ,maare ik vindt het even leuk om naar een renault 11 of 21 turbo te kijken of naar een clio maakt mij niet uit ,alleen als je me gaat vragen wat zie je het liefst dan zeg ik toch een r 5 gt turbo,maar dat ter zijde ,gewoon doorgaan zoals we nu doen gewoon allemaal lekker onze mening uiten en af en toe lekker meeten dan zit dat wel goed ,
groetjes marco
Tino
Erelid - RvT

Tuurlijk ken je wel iets op papier krijgen zeker als je het groter aan wil pakken en het is gewoon simpel als je ook nog een soort van nieuwsbrief wil maken daar stel je gewoon een aantal mensen voor aan die dat willen doen. De renault sport club voor en door leden :smile:
marco

nou tino het is toch een hele organisatie dan , en zo een nieuwsbriefie moet je ook weer laten drukken en kost ook weer geld ,en vindt maar eens mensen die daar hun tijd in willen steken , want met zo een nieuwsbrief ben je wel ff bezig om dat netjes te krijgen ,nee nee ik denk dat we het gewoon lekker simpel moeten houden en niet te veel op crs moeten gaan lijken , gewoon wat organiseren onderling is ook leuk, en lekker wat info wisselen hiero op de site is zat
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Het heeft beide voor en nadelen, ik denk inderdaad dat het wel wat werk is allemaal, maar zo'n nieuwsbrief zou je thuis samen kunnen stellen en een paar keer uit kunnen printen, het hoeft natuurlijk niet gelijk superprofs te zijn, en ik denk wel dat er een hoop aan het wachten zijn op een Renault-club als deze als ik zo de reacties zie, de CRS leden, willen naast CRS best een Renault Sport Club, met een jongenlui aan het roer, want CRS is aan het verouderen, ik zie het best wel zitten, en we kunnen natuurlijk deze site als thuishonk gaan gebruiken, als dat mag van Bas!! :smile:

Een Renault Sport Club, die de vaste kern van deze site als lid zou hebben dat zou gewoon al; supertof zijn, we kennen elkaar niet eens, en het is nou al een soort clubverband hier, dus we zouden er best wat van kunnen maken.

Ps, Marco, ben je een paar dagen weggeweest, langs niets van je gelezen,gehoord.
Mazzel!
marco

nee heb een tijdje niks gepost,had gewoon niks aan te merken of te vertellen:grin:
maare ff over die soort nieuwsbrief he , begrijp me niet verkeerd ik ben er absoluut niet tegen hoor als er vrijwilligers zijn waarom niet, en het hoeft zeker niet zo prof te zijn , maar het gaat wel weer wat kosten ,
1 printpapier
2 inkcartridges
enne ink is duur he , nou valt dat ook wel weer te verhalen ,mischien een kleine ,hele kleine bijdrage mischien ik hoor het wel hoe jullie dit willen doen anders hebben we het er zowiezo 6 mei over met zijn alle
groetjes marco
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Inderdaad, 6 mei eerst elkaar allemaal een handje geven!! :wink:
Volgens mij moet het echt super gezellig worden.
Tino
Erelid - RvT

Ik ben van mening (correct me if I'm wrong) dat een ieder op deze site best een kleine bijdrage wil leveren voor een nieuwsbrief te bouwen waarom zie de kosten voor het werkplaatshandboek daar wordt ook voor betaald of de sticker ik noem maar effe wat.

Het toffe daarvan is dat de "leden" hun bevindingen kunnen mailen en dat wij ze dan in de nieuwsbrief douwen. en dat je dan een verzameling van nuttig info krijgt...

:smile:
marco

tuurlijk wordt het daar super gezellie met zijn alle,en samen komen we er wel uit :grin:
marco

ja klopt ook wel wat je zegt tino, ik ben ook niet te beroerd om er wat voor te betalen , en die info kun je inderdaad zo verkrijgen , ook van die mensen die bijv naar duitsland gaan en zo naar die meetings , die kunnen leuke info geven en mischien pics.nou nog alleen die vrijwilligers vinden die het voor hun rekening willen nemen :grin:, of zijn er al mensen die het willen doen?????????
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Het is inderdaad misschien wel handig om het een en ander aan technische tips die hier ook op deze site worden gezet dan in zo'n nieuwsbrief te zetten, het zou natuurlijk ook via de mail verzonden kunnen worden.
En het hoeft geen CRS de tweede te worden, daar zijn we denk ik nu wel uit, maar een cluppie met allemaal van die leipoos :smile:
marco

nee alstublief geen crs de tweede :grin:
en zoals gezegt samen komen we er wel uit ,
trouwensin zo een blaadje zou je ook een gttje van de maand kunnen hebben:grin:
en dan wat foto's en specs erbij lijkt me ook wel leuk ,foto van eigenaar erbij en zo
,lachen , of niet soms????
groetjes marc
Chris
Erelid - Moderator - RvT

En het is natuurlijk supergaaf, als we met allemaal strakke 5jes een CRS meeting bezoeken, terwijl we ons eiegen cluppie hebben! :grin:
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Dat is zeker leuk Marco, ook dat mis ik aan de CRS een rubriek in Alpine magazine met lezers en hun auto ofzo.
marco

het magazine op zich is best leuk maar toch mist het iets ,zowiezo mist die club iets:grin:
wat dat is zal ik je vertellen :een stelletje jongeren zoals wij hiero allemaal
want volgens mij zit bij crs alleen maar allemaal van die oude zeikbakken,nee nee ze missen iets en dat zijn wij met z"n alle
nou en als hun ons niet axcepteren, omdat wij volgens hun die bakkies hebben om af te trappen en zo ,wat niet zo is , want ik vertroetel mijn gt tje alleen maar :grin:
en trakteer hem zo op zijn tijd op nieuwe onderdelen ,lol,dan richten we gewoon ons eigen cluppie op zo als we nu dus bezig zijn
en wedden dat ze jaloers worden ,zekers als ze weten hoe wij met elkaar omgaan , want we kennen mekaar niet alleen hiero van die berichten en het komt toch al vertrouwd over ,laat staan naar de meeting :grin:
gewoon een leuk cluppie van gt turbotjes
met allemaal jongeren , en zekers dan met zijn alle naar de crs meeting gaan met onze eigen stikker :grin::grin::grin::grin::grin::grin:
Goof

Kan niks anders zeggen, ben het helemaal met Marco eens. :cool:
Bas
Bestuurslid

Andermaal amen.

Helemaal mee eens.
Ik wil GRAAG dat jullie deze site als thuisbasis gebruiken. Kosten voor de hosting van een website hebben jullie dus al niet. Bijdrage voor nieuwsbrief betaal ik meteen!

Internetbijdragen wil ik wel leveren, en ik denk dat 10o daar ook wel energie in wil steken, of niet 10o?
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
Roy
Moderator

klap, klap, klap, klap, klap applaus voor Marco :lol: :lol:. Ik ben het helemaal met jullie eens. En Bas wat voor internetbijdragen bedoel je? mzzl
Bas
Bestuurslid

Webspace, domein hosten
forum errr enz.
Roy
Moderator

Aha, als je nog hulp nodig hebt.... dan kan je mij altijd ff mailen.
Bas
Bestuurslid

Voor welke hulp mag ik jou allemaal lastig vallen?? :smile:
turbo5

goed idee
Plaats reactie