Ik heb dus ook zon mooie twingo met centrale portiervergrendeling (infrarood).
Nou vraag ik mij af is het mogelijk dat de (knipper)lichten een paar keer knipperen als ik mn autotje van het slot haal of op slot zet? Dan is het iets duidelijker of de CV gereageerd heeft of niet. Door de infrarood sta je meestal wel zo dichtbij dat je het wel kan zien of horen, maar wat extra feedback (zoals ze dat dan zo mooi kunnen noemen) lijkt mij wel handig/grappig.
Volgens mij is dat niet zo moeilijk, maar weet alleen ff niet waar ik wat tussen moet prutsen om de boel aan mekaar te knopen. Zijn hier kant en klare setjes voor of moet ik zelf wat in elkaar (laten) solderen?
Alle info is welkom.
Knipperlichten koppelen aan centrale vergrendeling
-
Kleine kick 
Nog steeds geen reactie helaas... maar ik heb zelf inmiddels al wel wat gevonden. Namelijk het volgende: http://www.conrad.nl/goto/?product=853205
Alleen nu vraag ik mij af: kan da nie goedkoper? (Hollander of niet
)
Ik zou natuurlijk zelf wat kunnen solderen, maar heb geen idee wat voor weerstandjes en dingetjes ik dan hoe aan mekaar moet maken. Daarom zou een kant en klaar iets wel makkelijker zijn.
Heeft iemand misschien ooit een keer zoiets gemaakt of zon ding voorbij zien komen, maar dan iets goedkoper dan bij conrad, dan zou ik dat graag horen.
Alvast bedankt

Nog steeds geen reactie helaas... maar ik heb zelf inmiddels al wel wat gevonden. Namelijk het volgende: http://www.conrad.nl/goto/?product=853205
Alleen nu vraag ik mij af: kan da nie goedkoper? (Hollander of niet

Ik zou natuurlijk zelf wat kunnen solderen, maar heb geen idee wat voor weerstandjes en dingetjes ik dan hoe aan mekaar moet maken. Daarom zou een kant en klaar iets wel makkelijker zijn.
Heeft iemand misschien ooit een keer zoiets gemaakt of zon ding voorbij zien komen, maar dan iets goedkoper dan bij conrad, dan zou ik dat graag horen.
Alvast bedankt

Ik moet zeggen dat ik 28,50 niet echt duur vind. Het bespaart je een hoop gezeur/gevloek (bij mij dan, ik ben nie zo goed met soldeerbout) dan dat je het zelf maakt...ArieKanarie schreef:Kleine kick
Alleen nu vraag ik mij af: kan da nie goedkoper? (Hollander of niet)
Alvast bedankt
Laatst gewijzigd door Merin op di 23 okt 2007 21:52, 1 keer totaal gewijzigd.
-
28 euro valt best mee... als dit alles is wat nodig is.
Laat me weten als het werkt dan koop ik het ook

-
Ja dit is alles wat je nodig hebt, plus wat tijd om wat draadjes aan elkaar te prutsen (maar dat wordt uitgelegd in de handleiding).Tycho Meijn schreef:28 euro valt best mee... als dit alles is wat nodig is.
Scheelt indd een hoop werk (gezeur/gepruts) dat is waar. Maar ik dacht dat het alleen een paar weerstandjes etc. waren en dan is 28 eurie vrij prijzig.
Heb er namelijk ook een dimmer voor de binnenverlichting gezien en die is maar 10 euro.
Als ik iets werkend heb horen jullie het wel