Heb een Xenon setje aangeschaft maar helaas werkt dat niet goed. Een van de 2 lampen valt uit. Heb me laten vertellen dat een relais kabel dit probleem verhelpt. Dus heb nu een relais kabel aangeschaft.
Deze kabel moet op de accu worden aangesloten (+ en - ) en een twee-aderige kabel gaat naar iedere balast. Vervolgens heb je aan iedere kant een zwarte en rode draad die waarschijnlijk op de orginele 3 polige stekker van de lamp moeten worden aangesloten. Dan zou er nog een kabel voor groot licht moeten zijn....
Is er iemand die precies weet hoe een Relais kabel aangesloten moet worden ?????
Xenon Twingo met Relais kabel
-
- Car: Laguna II 2.0 T 205
Gaat het hier dus om h4-bi xenon?
Zekering van je dimlicht misschien eens checken! ik heb gewoon één kabel naar de rechter lamp liggen, en wel met relais
Een relais stuur dus gewoon met een lage stroom, een hoge aan.
Dus met stuurstroom van je lichtschakelaar , stuur je het relais aan en deze stuurt dan de plus aan die van je accu komt naar je xenonlamp toe.
Snap u?
succes!
Zekering van je dimlicht misschien eens checken! ik heb gewoon één kabel naar de rechter lamp liggen, en wel met relais
Een relais stuur dus gewoon met een lage stroom, een hoge aan.
Dus met stuurstroom van je lichtschakelaar , stuur je het relais aan en deze stuurt dan de plus aan die van je accu komt naar je xenonlamp toe.
Snap u?

succes!