heb problemen met men claxon en heb hiervoor een elektrich schema nodig maar ik kan het nergens vinden het is een 1.2
uit 1991 kan me iemand helpen ??
elektrisch schema van een clio 1.2 uit 1991
je kunt ff proberen of er spanning komt op de draden van de claxon als je claxonneert..... de claxon hangt meen ik rechtsonder achter de voorbumper.
als daar gewoon spanning op komt, maar je claxon werkt niet, weet je dat de claxon zelf kapot is.
als daar gewoon spanning op komt, maar je claxon werkt niet, weet je dat de claxon zelf kapot is.
19 16V u.c. + Hyundai Excel
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Zit de claxon van een clio niet in de lichtschakelaar?rusty schreef:ik heb alles al geprobeert er komt niks op en op de stuur drukknop ook niet ik ben echt einde raad.
Project: GTT Blue Sport
-
misschien dat je op de lichtschakelaar moet kijken?rusty schreef:ik heb alles al geprobeert er komt niks op en op de stuur drukknop ook niet ik ben echt einde raad.
edit: had de reactie van Frits nog niet gezien
Zucht......
Er zit geen schakelaar op het stuur, de schakelaar van de claxon zit op de stengel van de richtingaanwijzer.
Gewoon die stengel indrukken en hij doet het.
@dnns: Op een Clio 1 zit alleen maar op die stengel een schakelaar.....

Er zit geen schakelaar op het stuur, de schakelaar van de claxon zit op de stengel van de richtingaanwijzer.
Gewoon die stengel indrukken en hij doet het.
@dnns: Op een Clio 1 zit alleen maar op die stengel een schakelaar.....