monteren van angel eyes
-
wie weet hoe dat moet? er steken ook nog 2 zwarte en 2 witte draden uit die ergens aangesloten moeten worden. iemand die mij hiermee van info kan voorzien? want op het rmc forum word je ook niks wijzer
.

-
- Car: Laguna II 2.0 T 205

-
die 4 draden moeten op de oude zekering of hoe je dat ook noemt aangesloten worden ja. maar daar kom je volgens mij echt klote bij. is er hier niet iemand die een helpende hand kan bieden? b.v.d.... 

die 4 draden zijn inderdaad van de eyes zelf.
maar zo moeilijk is het niet hoor:
demonteren oude units, kap achter op de oude units loshalen, stekkers van de fittingen halen, het dimlicht en grote licht kun je gewoon weer hetzelde aansluiten op je nieuwe lampen en het stadslicht moet je ff doorknippen en voilla verbinden met je 4 draden (eyes ringen) middels een kroonsteentje of een krimpkousje
zo heb je je originele draden behouden en alleen de draad van je stadslicht moeten doorknippen
dit is alles........
suc6 metal head
ps op het rmc forum is het wel degelijk ook terug te vinden...
maar zo moeilijk is het niet hoor:
demonteren oude units, kap achter op de oude units loshalen, stekkers van de fittingen halen, het dimlicht en grote licht kun je gewoon weer hetzelde aansluiten op je nieuwe lampen en het stadslicht moet je ff doorknippen en voilla verbinden met je 4 draden (eyes ringen) middels een kroonsteentje of een krimpkousje
zo heb je je originele draden behouden en alleen de draad van je stadslicht moeten doorknippen

dit is alles........
suc6 metal head

ps op het rmc forum is het wel degelijk ook terug te vinden...

als je goed zoekt en/of het "vriendelijk" vraagt krijg je vast wel antwoord...Death Metal Speedcore schreef:wie weet hoe dat moet? er steken ook nog 2 zwarte en 2 witte draden uit die ergens aangesloten moeten worden. iemand die mij hiermee van info kan voorzien? want op het rmc forum word je ook niks wijzer.

ik word er zoo moei van.
-
op het rmc forum heet ik oldskool fluissie
. ik ga het volgende week maar is proberen dan. thanks
ik ben heel vriendelijk. maar als je het vraagt op het rmc forum dan word je naar de FAQ gestuurd terwijl daar geen info erover op staat. dus dan kun je wel is pissig worden
.