Luchtmassameter dCi 120 pk, laguna 2001

Post hier al je vragen over de Renault Laguna
Plaats reactie
jaxxon

Mijn luchtmassameter is gaan hemelen, nu lijkt het of ik alleen via de dealer een nieuwe luchtmassameter kan bestellen, weet er iemand of deze ook al after-market verkrijgbaar zijn?

Ik heb meer vertrouwen in een after-market sensor, dan die van renault zelf, want deze is al na 116.000 km al kapot, net als de turbo tevens, die is 10.000 km geleden vervangen, zonder coulance BTW.

Ik zou het op prijs stellen als er iemand een mogelijkheid heeft om de sensor op een andere manier, wel een nieuwe, te krijgen.

Het siemens nummer is: 5WK9609 en kost bij de dealer 163.50 bruto ex.

Alvast bedankt voor jullie reacties.

mvgr. Jacques
canonballman

Ik weet dat er aftermarket LMM's zijn te krijgen.

Rotil automaterialen in Tilburg heeft ze iig, maar waarsch. ook andere automat.zaken.
Loop er eens 1 (of 2)binnen met die gegevens.
jaxxon

Ik heb hier al wat rondgebeld, Brezan, van Breemen, Akkermans, kunnen ze allemaal niet leveren, de garage had een andere sensor besteld via kenteken, maar deze paste van geen kanten, de geleverde sensor is nog van het vorige model laguna, die ook met dCi motoren geleverd zijn, ik zal ze in Tilburg wel eens bellen. Als je namelijk op http://www.luchtmeters.nl kun je ze ook voor een dCi uit 2001 krijgen, maar die passen dus iig niet op een 120pk versie.

Ik zoek nog verder. Ik heb nog geen feedback gehad van de garage mbt de verkeerde sensor, ik ben benieuwd waar ze mee terugkomen.

Gr.
jaxxon

Nou net een telefoontje gekregen, dat ze voor mijn auto nog niet leverbaar zijn after-market, dus toch maar naar de dealer, wordt weer 200 euro aftikken.

Toch bedankt voor de reacties.
MikeVV
Contacteer:

En ergens op de sloop?
www.lagunaclub.nl Eens een Laguna, altijd een Laguna
Plaats reactie