ik heb even een een vraagje mbt angel eyes en xenon.
zijn de fittingen van een originele clio 1 koplamp hetzelfde als angel eyes. wil namelijk eerst xenon kopen en later misschien angel eyes.
maar als dit niet hetzelfde is moet ik twee keer xenon kopen
zijn er ook extra voordelen om xenon met een heldere koplamp te gebruiken? of ziet het er met origineel hetzelfde uit?
Laatst gewijzigd door renecliorsi op vr 31 aug 2007 14:34, 2 keer totaal gewijzigd.
Pascal-X schreef:nope angeleyes is h1 en je originele is h4! ook vind ik persoonlijk angeleyes en xenon stuk mooier als xenon in een origineel koplamp!
ik zal misschien vanavond wel eens een foto posten van me xenon in angeleyes in mijn project topic.
dat zou perfect zijn. ik heb namelijk ook een lichtblauwe rsi. weet ik meteen hoe het staat. zijn het trouwens chromen of zwarten?
chromen, die kon ik goedkoop via iemand van het forum krijgen! zwarte zijn toch wel mooier ! misschien dat die ook nog wel ooit komen
en als je inderdaad zelfde kleur auto als mij hebt zou ik voor de 10000k gaan, ik heb deze puur genomen omdat de auto volgend jaar de deur uitgaat en een maat van me de xenon overneemt dan!