Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Heino

Zoals ik al ergens heb vermeld heeft mijn zwagertje Hendrik even een paar cd roms geleend van meneer RENAULT ,nu zoek ik een programma om dit om te zetten van mac naar windows zodat we er ook iets aan hebben.
Alvast bedankt.
[ This message was edited by: Heino on 2001-12-23 00:45 ]
Tijn
Contacteer:

Ietsje specifieker zou misschien geen kwaad kunnen ....

mac software op de PC draain is niet zomaar gedaan als je dat bedoeld, en dan zou je hier ook om illegalo stukje software vragen.....
Heino

Het zijn de cd rom's die ze bij de dealer ook gebruiken weet je wel?
Alleen daar gebruiken ze mac's.
Vandaar.Volgens mij zijn er hier meer mensen die eens een kopie hebben mogen maken,wellicht weten die iets meer.
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Dialogics werkt alleen op een Mac volgens mij, je zult dan echt aan de Mac moeten...
Menno

Ik heb de cd's ook thuis liggen, en al diverse emulatoren geprobeerd, maar tot op heden nog steeds niet gelukt. Het zou moeten kunnen, heb ik begrepen.
rev it like a rental
Jan-Geert (Momentsleutel)

ik heb ff gevraagd bij de dealer of t kon , maar je moet precies dezelfde computer hebben als bij meneer renault, een minimaal 21inch scherm geloof ik , net zon koelkast als bij renault in ieder geval , misschien moet je een oude pc van renault overnemen??
Anonymous

Het draait ook op zo'n aaiMac, althans bij de dealer waar ik altijd ga werken ze daarmee...
Heino

Toch maar eens op zoek naar een tweede hands MACje denk ik.

ze zeiden bij de vries in heerenveen , dat je echt een speciale mac nodig hebt, ze hebben het nl zelf ook geprobeerd , maar t werkte niet. ivm schermresoluties e.d.

is misschien de autotools een idee of olyslager??
Plaats reactie