Zojuist ga ik tanken, tank zat nog een kwart vol, gooi ik er per ongeluik 1,5 liter benzine in.....STOM STOM STOM ik weet het!
ANWB erbij, tank leeg gezogen, opnieuw gevuld met diesel en starten.......helaas!!!
Koste 3 pogingen voordat de motor aan wilde slaan, toen hij 1x liep kwamen we erachter dat het motor managament lampje knippert, hij een uitlees apparaat erop maar hij krijgt de storing er niet uit, welke storing het is ben ik vergeten, iets met kachel geloof ik.
Wat kan dit zijn, kan het te maken hebben dat mijn tank helemaal leeg is geweest en dat nu alles van slag is?
We hebben ook de accu polen eraf gehaald maar dit wilde ook niet helpen, wie heeft er een goed advies???
Motor management knippert en stop lampje brand!!
www.lagunaclub.nl Eens een Laguna, altijd een Laguna
-
- Über-Spammer
- Car: diverse
- Contacteer:
je had hem niet leeg moeten laten zuigen
1,5 liter op een kwart tand diesel kan geen kwaad hoor
1,5 liter op een kwart tand diesel kan geen kwaad hoor
Het racehok, doel onder de 2.00 op cpz.
Ik heb er nog speciasal de anwb voor gebeld en die zeiden dat ik het absoluut moest afzuigen, tja wie geloof je dan???
Neem liever het zekere voor onzekere maar als ik nu hoor dat het niet erg was geweest....maar goed gebeurt is gebeurt.
Neem liever het zekere voor onzekere maar als ik nu hoor dat het niet erg was geweest....maar goed gebeurt is gebeurt.
Vandaag even bij renualt geweest, auto aan de computer, bleek een storing te geven op de injectoren maar voor de rest niks ernstigs.
Storing is eruit gehaald en lampjes zijn uit.
Kosteloos dus dat vind ik wel klasse van de dealer uit Woerden
Storing is eruit gehaald en lampjes zijn uit.
Kosteloos dus dat vind ik wel klasse van de dealer uit Woerden

-
- Contacteer: