ed_pret uit den haag

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
Plaats reactie
ed_pret

allereerst mijn oude wie is wie;
PostPosted: 18 Apr 2001 20:52 Post subject: Reply with quote Edit/Delete this post
Nou van mijn kant dan ook maar een verhaaltje!!

Ik heet Edwin. Woon in Den Haag. Ben 21 jaar en werk nu overdag bij een uitgeverij en studeer hbo informatica in de avond.

Sinds m'n 15e ben ik al liefhebber van de 205 gti(sorry jongens) Dat werd dus ook mijn eerste auto. Deze heb ik krap een jaartje gehad toen ik met 190 een vangrail tegenkwam(helaas) Had wel wat leuke dingen ermee gedaan maar stond op het punt om echt seriueze dingen te gaan doen wat dus nooit ervan terecht is gekomen.

Daarna op zoek gegaan naar volgende auto. In utrecht een leuke nissan sunny coupe gevonden. Reed als een echte jap en dan nog op lpg. Veeeel kilometers met de auto gemaakt alhoewel ik nooit tevreden was met de auto. (vijfde versnelling kapot, lpg verdamper bijna dood en nog wat kleine irritante dingen)
Toen 2 maanden lang grote mond gehad van ik rij hem in de sloot en dan ben ik van de auto af toen het ineens daadwerkelijk gebeurde. Stond op oud en nieuw om 6 uur s'ochtends in delft te kijken hoe me auto voor de helft in het water lag sad

Inmiddeld de no claim van me moeders naam ver om zeep geholpen sad

Tot ik in den haag 1 gtt te koop zag staan voor een leuke prijs. Mezelf beetje gaan verdiepen in de auto en zijn prestaties en de auto was net voor me verkocht. Helaas!

Doorgezocht en een rooie ('86) in utrecht gekocht welk ik wilde opknappen maar later door welbekende jetab is opgehaald.

In de tussentijd had ik wel een leuke blue sport ('85) gevonden in noorden des lands. Wat ik van plan ben : strak maken en spuiten in originele kleur, motor laat ik met rust want ik ben nu nog wel tevreden over zijn prestaties, 1 zeer goede en zeker weten muurvaste installatie aangezien ze laatst mijn radio en wisselaar hebben gejat($^%@&#%)

FF vraagje voor goof : staat jou auto vaak bij de televisiestraat?? Eentje met die mooie oz cup velgen??

Avé!!

nu ben ik alweer 27 jaar oud en werkzaam in de energiemarkt. Ik ben overigens ook al enige gtt verder. Momenteel bezit ik een gtt en een lancia delta uit 97 voor het dagelijkse woon-werkverkeer.

De smurfblauwe gtt is in Den Haag volledig gestript en vervolgs is de body naar de sloop gegaan. rip gr-nn-08

Een project werd opgezet en via jl tuning is een nieuw motorblok opgebouwd en ingebouwd in de oude witte gtt van Jeroen. Omdat ik daarna met school begon heb ik er geen tijd meer voor gehad en -helaas maar waar- het project is op straat weggerot. Motorblok overgehangen in een andere witte gtt en deze in de stalling gezet. Na een jaar nog niks gedaan te hebben besloot ik het gtt gevoel gedag te zeggen(ja zolang niet meer gereden). Auto en allerlei onderdelen voor peanuts weggedaan en de boel opgeruimd.

Helaas kreeg ik na enkele maanden weer trek in een gtt, bleef uiteraard op de rtc site kijken en daardoor werd me gevoel weer aangewakkert om een gtt aan te schaffen. Na enige zoekwerk is het een bleu sport uit 90 geworden.

[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... C00237.JPG[/img]

dat istie dan!

[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... C00239.JPG[/img]

met nog een goed origineel interieurtje :)

op moment van aanschaf was de auto compleet origineel, enkel een remus einddemper, stabilisatorstang en een verlaging van 3.5 cm was gedaan.

Zelf heb ik al enkele aanpassingen gedaan;

- dumpvalve
- groep a carb
- bleedvalve

nog te vervangen ligt er;

- polysportbussen
- group n motorsteunen
- cup spiegels
- radical bumperset
- subtiele spoiler
- genoeg audio

op de langere termijn;

- opnieuw een complete blokrevisie
- charge cooolllinggg
- misschien injectie?
- betere uitlaat
- mb turbo??

Vooralsnog geniet ik nu van de gtt met volle teugen.

leuk fotootjes met verschil tussen 17 en 13 incHO'S onder een gtt

[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... C00364.JPG[/img]

en eentje met de rx7 van een vriend van me

[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... C00278.JPG[/img]
Steven
Car: M536

Edje kroketje... Volgens mij hebben we elkaar ooit es gezien op de Vliststraat, maja is ookal wat jaartjes terug.

Wel geinig mijn zus heeft nog eens de GR-NN-89 gehad, toch kort na elkaar ingevoerd dan.
Egon

(Y)
ed_pret

hehehe sinds gistren is er een back up voor de gtt gekomen!!

de lancia gaat binnekort de deur uit en voorlopig rijd ik de andere dikke vijf!

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... _DSCF2.JPG[/img]
Tim
Car: E36 M3

Nice :)
Hessel
Über-Spammer
Car: renault 5gt turbo
Contacteer:

nog een rtcer die beemer rijdt (Y)
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

Hessel schreef:nog een rtcer die beemer rijdt (Y)
Ik zou bijna zeggen: kijk dat zijn de verstandigen mensen :p
Hessel
Über-Spammer
Car: renault 5gt turbo
Contacteer:

:worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :D
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
Plaats reactie