Hey jongens.
Net effe gaan genieten van de sneeuw buiten op een parkeerplaats. Lekker ging dat. Bij het terugkomen en koud rijden dus raak in een slip en toen ik bijna stil stond tik ik net nog een auto aan. Een oude Peugeot 205. Resultaat: zijn achterlicht unit is defect. En hij heeft een kras op zijn zwarte bumper. Eigenaar nergens te bekennen. Heb maar een briefje achtergelaten. hopelijk is dit wel zonder verzekering te regelen, heb geen zin om weet ik hoeveel bij te gaan betalen aan no-claim omdat er schade was van 100 piek ofzo.
het is kut, maar ja. Ga weer verder met GTA3, daar lekker scheuren. Maar ik wilde het effe kwijt.
groetjes
Dat bedoel ik ook, hahahhahahaOn 2001-12-22 19:10, Maus
wrote:
Meestal zittie op de voorruit, onder de ruitenwisser...![]()
nog wel in een plastic doosje tegen de regen. Dus als iemand dat steelt ga ik misschien vrij uit. Maar voor die schade hoef ik niet vrijuit te gaan.
mzzl
-
- Über-Spammer
sorry voor de schade dit is mijn giro nummer ******* gaarne hier 100 piek op dokken..

Het is dus al afgehandeld. Moet alleen een achterlamp unit weten uit te halen en dat in bouwen en klaar is kees.
Dus das dan wel mooi dat het geen verzekerings-shitwerk wordt.
dus dat is wel weer mooi.
Dus das dan wel mooi dat het geen verzekerings-shitwerk wordt.
dus dat is wel weer mooi.
hier in ijmuiden hebben we een brug.
op die brug ligt wit. sneeuw. en ijs.
auto's die er overheen rijden en links of rechtsaf MOETEN, want rechtdoor staat een hek, die parkeren allemaal heel netjes hun auto's tegen het hek en dus tegen elkaar.
conclusie: het is glad. kijk goed uit.
op die brug ligt wit. sneeuw. en ijs.
auto's die er overheen rijden en links of rechtsaf MOETEN, want rechtdoor staat een hek, die parkeren allemaal heel netjes hun auto's tegen het hek en dus tegen elkaar.
conclusie: het is glad. kijk goed uit.
Immer wieder die verdammte Holländer
Ja en ikke vlieg met de golf uit de bocht, wa's zo'n drempelbocht weet je wel dan ga je de drempel op en na de bocht weer af, maar de stuiter van de drempel zorgde voor noppes grip en daar ging ikke whopla eruit, tegen een lantaardpaal met de zijkant. Deukte in en weer uit
dus nix eraan.. scheelt weer maarja echt lache. Handrem krijgt het weer zwaar vanavond 
Mzzls en rij voorzichtig

Mzzls en rij voorzichtig
Goh je meent het?
Vanmiddag ging ik in Alkmaar naar een witte GTT van een dealer kijken. En het had flink gehageld en was meteen opgevroren --> een flink glijfestijn. In het begin hoorde ik nix anders dan de ABS
(Laguna 1.6-16v van ouders)
ff wennen, daarna nog oefenen met de anti-onderstuur-hendel op afgelegen plekkies
Toch best leuk, het is even wennen maar je kan mooi bochtjes ronden met de handrem...
Vanmiddag ging ik in Alkmaar naar een witte GTT van een dealer kijken. En het had flink gehageld en was meteen opgevroren --> een flink glijfestijn. In het begin hoorde ik nix anders dan de ABS

ff wennen, daarna nog oefenen met de anti-onderstuur-hendel op afgelegen plekkies

Toch best leuk, het is even wennen maar je kan mooi bochtjes ronden met de handrem...
Ik vond het vandaag <a href="mailto:k@t" target="_new">k@t</a> weer. Ik zou met de renault express een motorblok ophalen maar ik heb maar ff de gt gepakt. En super glad op de weg. Ben blij als die klote sneeuw en ijs weer weg is.
There will be plenty of time to rest when your dead
-
- Contacteer:
Altijd effe scheuren op het industrieterrein als het glad is. Vorig jaar met de oude BX. Niemand te zien, lekker hard op de bocht af, handrem aan....... OP DE VOORWIELEN !
Wist ik veel! Mokerhard over de hoge berm en VAST natuurlijk. Maar even hendeltje van het hydropneumatische systeem op drie en ik reed er gewoon weer af. Jongens, een BX heeft de handrem op de voorwielen. Weet je dat ook.
[ This message was edited by: Ron on 2001-12-22 23:58 ]
Wist ik veel! Mokerhard over de hoge berm en VAST natuurlijk. Maar even hendeltje van het hydropneumatische systeem op drie en ik reed er gewoon weer af. Jongens, een BX heeft de handrem op de voorwielen. Weet je dat ook.
[ This message was edited by: Ron on 2001-12-22 23:58 ]
-
weet je dat mijn r4 limousine ook de handrem op de voorwielen heeft 

Die is voorlopig alleen op de PS2, in het voorjaar komt ie pas uit op de PC.On 2001-12-23 11:30, Bart V
Hee Mcclain, ik zoek GTA 3, waar heb je hem gedownload (als je hem gedownload hebt) ????
Dus helaasch...
Nou,On 2001-12-23 13:48, E-volv
wrote:
Die is voorlopig alleen op de PS2, in het voorjaar komt ie pas uit op de PC.
Dus helaasch...
ik geloof toch dat iemand mij van de week vroeg of ik GTA3 voor de PC wilde hebben op cd!
Ga het bij betreffende persoon nog Žs navragen van de week.
En idd, geweldig spel! (op ps2 dan)
-
- Über-Spammer
wil ik ook wil ik ook wil ik ook 
gaarne vragen goof.
GTA3 voor PC

gaarne vragen goof.

GTA3 voor PC