Rare problemen met de Twingo. Allereerst blijft het acculampje lichtjes branden onder het rijden. Accuspanning zonder dat de auto aanstaan is 13.3V en als de auto aanstaat 14.3V. Dus volgens mij is de dynamo nog in orde.
Heb even de accupolen eraf gehaald (ja, je weet nooit) en nadat ik ze erop had gezet, had ik nog maar 2 bolletjes in mijn tank ipv de 4 bolletjes die we nog hadden. Lekker irritant dus.
Iemand enig idee?
Acculampje brand lichtjes
Dat acculampje lichtjes branden had ik ook, totdat ik de dynamo met WD 40 had ingespoten, dat kun je gewoon inspuiten in de luchtgaatjes aan de zijkant, zodat zeg maar de staalborsteltjes worden ingespoten.BigY schreef:Rare problemen met de Twingo. Allereerst blijft het acculampje lichtjes branden onder het rijden. Accuspanning zonder dat de auto aanstaan is 13.3V en als de auto aanstaat 14.3V. Dus volgens mij is de dynamo nog in orde.
Heb even de accupolen eraf gehaald (ja, je weet nooit) en nadat ik ze erop had gezet, had ik nog maar 2 bolletjes in mijn tank ipv de 4 bolletjes die we nog hadden. Lekker irritant dus.
Iemand enig idee?
Groetjes,
Danny