gtturbo wakker maken

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
firestarter

Hey,

Ik heb al een aantal jaar een ph2 in een stalling staan, ik zit er over na te denken om hem uit de stalling te halen en hem weer eens wat op te knappen. Ik ga dit niet meer voor dit jaar plannen en overweeg het om volgend jaar te gaan doen.

Maar ik ben me nu alvast een beetje aan het voorbereiden waar ik rekening mee moet gaan houden.

De GT staat nu een jaartje of 2-3 in de stalling;
Waar moet ik rekening mee houden als ik hem voor het eerst ga starten?

En als ik hem wil laten lassen op de bekende zwakke punten en laten spuiten, waar moet ik qua kosten rekening mee gaan houden.
Ik zat rond 2000 te begroten.

Toen ik een paar jaar geleden mijn 356 liet doen, was ik 3500 kwijt. Maar daar zijn originele Porsche delen bij gebruikt
Abel
Über-Spammer

starten is niet moeilijk. ff de stekker uit de ontsteking ( de bovenste met 3 draden)

volle accu er op en laat maar een halve minuut draaien.

stekker er op en hopen dat hij aanslaat
zo nee? dan eerst de benzine vervangen! die kan vergomd zijn.

tja met 2000 kun je verkomen. alleen verwacht niet dat je dan ook de auto totaal kunt gaan spuiten
CChris

voor het lassen én spuiten zou ik rekenen op een 3000 euro......ook afhankelijk van welke kleur dr op gaat komen natuurlijk.

succes met het starten!
R 5 Convertible Rulezz
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Het ligt geheel aan de staat van de auto... Goed laswerk is duur. Hetzelfde geldt voor het strakmaken en spuiten. Ik vrees dat je dat met 2000 euro niet gaat redden, of je zult heel veel zelf moeten doen.
firestarter

Ik zal het budget dus ruimer bijstellen. Ik ben ook van plan om de motor weer up to date te brengen. Ik heb gehoord dat injectie tot de mogelijkheden behoord. Dit wilde ik toepassen tezamen met een nieuwe turbo. Degene die ik er nu op heb is een standaard originele, maar dat wil ik gemoderniseerd hebben.

Staat van mijn auto is redelijk, rond de voorramen hard, bij 1 van de achterramen denk ik rot.
Ik had toch al het voornemen om in principe al het plaatwerk te vervangen door nieuw. Dat is kwalitatief beter dan het oude verbeteren. Ik heb het niet zo op plamuur werk.
Mijn 356 had een plamuur opgelapt koetswerk en dat zag er niet uit. Om dat netjes te krijgen ging er teveel tijd in zitten. Oplossing: nieuw plaatwerk, ( gekozen voor origineel Porsche wegens restwaarde auto ).
Plaats reactie