Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Anonymous

als ik even flink doorgereden heb zit er schuim in m,n expantievat nou denk ik zelf dat dat niet lekker is hij gebruikt absoluut geen olie dus daar licht het niet aan het is wel zo dat als de motor even stil staat is het schuim ook zo weer verdwenen hij lekt ook geen koelvloeistof zou het zo kunnen zijn dat de koelvloeistof te warm wordt ?
Gast

Wat voor kleur heeft de koelvloeistof ?
Nog de originele kleur ?
Anonymous

je het heeft de normale kleur
Anonymous

als je je koelvloeistof een keer heb bij gevult met water kan het gaan schuimen dus spoel je koelsysteem een door
Anonymous

dat zou het inderdaad kunnen zijn
ik ben pas een paar maanden in het bezit van deze gtt dus ik weet niet wat de vorige eigenaar erin gedaan heeft
Thanks
Anonymous

he marcel hoe was die videoband????
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Even over videobanden, Joost hoe vond jij die band van Max Power?
Anonymous

wel grappig maak ons bandje vond ik wat leuker
Anonymous

Ja joost lachuuu :lol:
Er hadden wat mij betreft wel wat meer gtt,tjes ingemogen .
maar als je zo een aantal banden hebt kun je wat gaan bewerken en een fast gtt video maken
Lijkt me ook wel leuk een jaarverslag van de meetings en bodegaven :smile:
Anonymous

dat heb je als er broers op staan met slopels bmw en ford maar toch wel :lol: :lol: :lol: :lol:
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Marcel, lever jij ook even wat materiaal in dan????? HAHA :smile::smile::smile::smile: :lol::lol:
Of moeten we vrijdag en zondag een camera meenemen?:wink:
Mazzel!!!!!
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Zeker wel lachen, we maken er gewoon een met Renault en een met algemene autoos er op!
Lekker roken!! :grin::grin:
Anonymous

dat roken zal bij mij even moeten wachten
Ik hoor sinds een paar dagen mijn voorwiel lager:sad: :sad:
er zit dus weer wat werk aan te komen .
Maarja ik heb geen hekel aan sleutelen dus
Anonymous

het is een uurtje werk een wiellager vervangen (als je de ruimte en goed gereedschap heb)
Anonymous

En de aandrijf assen L & R moeten ook gedaan worden ,i love it :smile:
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

als je niet wil sleutelen moet je vw kopen dat gaat bijna nooit kapot ,oeps ik heb hem net 3 maanden en ik lul nu al vreemd (niet dat het kapot gaat, maar dat ik mijn renault
afval)sorry sorry,enz
Anonymous

kijk nou ga je raar lullen :wink:volkswagen.
maar echt ik vind het heerlijk om te sleutelen daar ging het niet om, maar waar ik wel een hekel aan heb is sleutelen als er iets kapot is (kapot is niet goed he) :smile:
Plaats reactie