zelf startmotor vervangen? te doen?

Post hier al je vragen over de Clio
Plaats reactie
Lemon8

hey renault mensen!

tijdje geleden alweer.. maar heb weer eens een probleem met mijn clio..(1.8 16v)

de start motor is bijna 100% dood.. als ik nu start dan kraakt en kriekt hij en trekt een hoop stroom maar doet niet veel.. op een gegeven moment krijg ik de auto wel aan de praat maar ik vind dit nou niet echt veilig en betrouwbaar1

dus ik wil een nieuwe er in hangen maar is dit zelf te doen?.. auto opkrikken en zelf onde de auto gaan liggen? of heb je echt een brug nodig?

oh en waar haal je een nieuwe/gereviseerde startmotor vandaan voor de clio 1.8 16v.

alvast bedankt!

Lemon8!
Lemon8

nou helaas reageerde niemand :) en heb ik de auto maar weg gebracht en het laten doen.. 250 euro lichter voor een nieuwe start motor en de uren die ze aan kwijt waren.. valt volgens mij nog mee..
Corniels
Contacteer:

uren?

die ene keer dat ik het gedaan had, was ik in iets langer dan 1 uur klaar volgens mij. Het ging alleen vrij kut.
Lemon8

ze zijn er 2 uurtjes mee bezig geweest... ik had ook geen zin om zelf te kutten en te klussen op straat..

kleine dingen prima maar me halve auto slopen :) nee
Haas
Car: Megane RS

in 1 uur vind ik vrij rap gaan.. maar goed, dat daargelaten. 250 incl inbouw is niet verkeerd denk ik (Y)
Lemon8

ja ik heb op het forum en nog wel een paar plekjes gelezen dat het een ramp plek is en dat sommige mensen er een halve dag of meer mee bezig zijn.. mede door gebrek aan goed gereedschap en brug.

hij start nu weer super snel :) en klinkt als een moderne auto! haha echt heeeel anders.
Plaats reactie