Even voorstellen "M3X"

Nieuw op de site? Stel je hier voor.
Plaats reactie
Mathijsvzuijlen

Mensen,

Ik zal me ook even netjes voorstellen.

Ik ben Mathijs van Zuijlen, 22 jaar en woonachtig in het schilderachtige randstadplaatsje Reeuwijk.

Ben net afgestudeerd aan de HTS Autotechniek te Arnhem (nee, ik kan (nog) niet sleutelen).

Op dit moment ben ik werkzaam bij Eaton Automotive Mirror Control Division als Test Engineer. Ik test elektrische spiegelverstellers en elektrische inklapmechanismes.

Maar waarom ben ik nu hier? Ik ben eigenlijk sinds vrij jonge leeftijd al Renault fan. Dit is eigenlijk gekomen omdat ik een keer met een 5 GT Turbo ben meegereden en zo onder de indruk was dat ik opslag verliefd was. Dit is nooit meer weg gegaan en nu ben ik dan ook op zoek naar een knappe Clio 16V om lekker mee te rijden. Hij krijgt natuurlijk gelijk elektrische spiegelverstellers en inklapmechanismes die op de afstandsbediening werken, dat hoef ik jullie niet uit te leggen :wink: .

M.v.g.

Mathijs
Haas
Car: Megane RS

welkom!

Er komen steeds meer HTS-A'ers op t forum, goed punt ;) Heb zelf die opleiding ook gedaan en ben inmiddels meer dan een jaar afgestudeerd. Clio16V....mooie wagentjes hoor! Succes met je zoektocht!

owja, sleutelen leer je daar niet hoor ;) Ze zijn daar allergisch voor vieze handen... :nee:
Mathijsvzuijlen

Wat je zegt Haas.

Maar ik heb een sleutelende zwager gelukkig. een 16V gaat nog wel wat onderhoud vragen dus dan leer ik het vanzelf. Opzich vindt ik het wel jammer dat ik niet MTS heb gedaan maar het loopt zo als het loopt.
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

M3X schreef: Dit is eigenlijk gekomen omdat ik een keer met een 5 GT Turbo ben meegereden en zo onder de indruk was dat ik opslag verliefd was. Dit is nooit meer weg gegaan en nu ben ik dan ook op zoek naar een knappe Clio 16V om lekker mee te rijden.
Mathijs

Euh maak dan niet de fout om een 16V te gaan kopen .......das echt een heel andere soort auto .......

Ps welkom hier :p
Mathijsvzuijlen

Wees maar niet bang Jochem.

De liefde is aangewakkerd door een 5GTT maar ben gewoon geheel Renault fan. Maandag zal blijken of een 16V echt wat voor mij is want dan krijg ik de kans op me er op 1 uit te leven.

Toch bedankt voor de heads up ;)
Roy
Moderator

Welkom hier. :)
Met wie ben je vroeger een keer meegereden? Iemand uit Reeuwijk? :)
5 GT Turbo '88 GT5
Roy
Moderator

Klik HIER voor 't aankoopadvies voor een Clio 16v/Williams.

Succes met je zoektocht. :)
5 GT Turbo '88 GT5
Marcus

Welkom @ RTC. :)
Tim
Car: E36 M3

Welkom :)
Mark van Nierop
Contacteer:

Welkom hieroo :)
Renault 19 1.8 16V Cabrio
Egon

Welkom (Y)
Remon

Welkom! Zie dat je bij Eaton werkt. Ken je toevallig de stage-loper van afgelopen periode? Woont bij mij namelijk ;)
Mathijsvzuijlen

Nee helaas Remon, ben pas net 2 weken bezig ;).
Remon

M3X schreef:Nee helaas Remon, ben pas net 2 weken bezig ;).
hahaha en hij is net 2 weken weg :D Kwam ook van de HTS af
Plaats reactie