Kunststof herstel?
Zoals Jordi op het forum hier had aangegeven, is er ook in mijn twingo ingebroken tijdje terug. Helaas hebben ze bij mij mijn dashboard compleet vernield, een nieuwe kopen is 530 euro en op de sloop hebben ze die niet aangezien ik een phase 1 dash met airco heb. De schade expert had mij verteld dat er ook zoiets was als kunstof herstel. Dat ze dan je complete dashboard herstellen en bijspuiten, maar kent iemand hier een bedrijf die zoiets kan? het liefst in de buurt van arnhem! alvast bedankt 

-
Ga eens searchen op 'Dr Vynil'
Een soort franchise die ook in Nederland bestaat, oorspronkelijk voor reparatie van vynil daken, maar inmiddels vooral dash en bekleding herstel.
Kunnen erg veel.
Een soort franchise die ook in Nederland bestaat, oorspronkelijk voor reparatie van vynil daken, maar inmiddels vooral dash en bekleding herstel.
Kunnen erg veel.
-
Of Vinyl, dat is het geloof ik....
-
is dat lekker dan?
-

zat te slapen.
Maar was wel eerder!

nee dat niet, maak ik nog wel ff. Mijn dashboard is voornamelijk rond de radio kapot, ze hebben gewoon met een zakmes net zo lang lopen vrikken todat die los kwamMarsjel schreef:aah k*%$e is dat joh. Heb je ook een foto van de schade?

Edit: heb ff gekeken op die site, en dat ziet er wel goed uit..iemand toevallig ervaring hiermee?
-
ik kenden zon Dr. Vinyl. Aardige kerel, maar verder weet ik niks
Wat ik begrpen heb is het geen onzichtbare reparatie, maar wordt het er wel een heel stuk mooier van
Wat ik begrpen heb is het geen onzichtbare reparatie, maar wordt het er wel een heel stuk mooier van
hij heeft teveel terug gehad man!

de airco zit waar ik bijv mijn open dashkastje heb zitten, hij heeft hier een soort netje waar je een tijdschrift tussen kan duwen.
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Zal je verdamper zijn ipv de compressorPetertje5 schreef:ja idd, mijn airco compressor zit volgens mij daar
Project: GTT Blue Sport
kan je'r geen phase 2 of 3 dash met airco in werpen? zoja, zou het niet kunnen dat die een beetje goedkoper zijn?
hoef je niet allemaal te kopen, laat je het gewoon leeg!
heeft je phase 1 dan wel een passagiersairbag? kan je die dan niet over (laten?) stekenPetertje5 schreef:dan ga ik er voor gevoel op achteruit, heb liever mijn meissie veilig dan een mooier dash
damn, jij hebt echt wel een full option twingoPetertje5 schreef:ja mijn phase1 heeft idd een pass airbag, en die past niet op de phase2/3 dash omdat de heel airbag anders is, en zoon airbag kost gewoon flink geld

ik had goede bandenPetertje5 schreef:ja joh heb alles, zelfs abs