Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Dirk (CRX)

Mijn GT Turbo slaat slecht aan als hij even stilgestaan heeft. Dit echter alleen als hij eerder die dag al gelopen heeft. De koude start is perfect, buiten het feit dat ie eerst nog een keer uitvalt (oudere auto, dat mag ie doen, beetje kuchelen :smile: )..

iemand een mogelijke oplossing.. job-turbo heb ik gevraagd die had het over een onderdeel op de carb.? iemand?? help, is nl. best wel irritant en lijkt nu net of het een KUT auto is (doet af aan imago :smile: )
[ This message was edited by: JBL-GT-Turbo on 2001-12-20 18:52 ]
Pieter
Contacteer:

mmisschien je antidampbelblower? Die koelt je brandstofleiding nadat je je auto uit hebt geschakeld (tegen dampbellen dus). Als deze niet werkt kun je problemen krijgen bij de warme start. Ik vraag me echter wel af of extra koeling van de brandstofleiding met dit weer wel nodig is...
Gilles
Contacteer:

oi.
doet ie ook vreemd bij warme motor onder het rijden?
Quadra 1992_____Willie 1996
R5GTT f1 1986Project info
Gilles
Contacteer:

dacht ik ook pieter, maar doet ie dan ook vreemd onder het rijden als die kapot is?
Gilles
Contacteer:

heb ikook nog wel vraagje in algemeen,
me heeft denkik ontstekings problemen, motor hapt heel erg (hikken) bougies nagekeken, ze zijn aardig zwart, 1 helemaal...
is nu zo erg dat stuur heel hard trilt(de rest ook) onder het optrekken (dus bij vermogen vragen van de motor) help!..........

zo nu eerst ff eten:grin:
tnks
Dirk (CRX)

Hij doet in zoverre vreemd dat hij 2500 toeren constant niet helemaal leuk vind.. dan gaat ie een klein beetje haperen.. mij echt een raadsel wat het kan zijn, bougies niet, die zitten er net 3.000km geleden nieuw in.. maar die brandstofleidingkoeler dinges kan het dus zijn.. maar idd met koud weer zou dat ook bullshit moeten zijn.. ik sta voor een raadsel.. misschien volgende week vrijdag even naar de Mac bij Drachten komen voor verdere oplossingen ofzo?!?
Pieter
Contacteer:

Ja, als hij tijdens het rijden ook raar doet, zal het probleem ergens anders liggen. Kun je niet ergens je compressie meten? Weet je zeker dat je klepspeling niet te strak staat afgesteld? merk je vermogenverlies?
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

On 2001-12-20 19:06, Gilles
wrote:
heb ikook nog wel vraagje in algemeen,
me heeft denkik ontstekings problemen, motor hapt heel erg (hikken) bougies nagekeken, ze zijn aardig zwart, 1 helemaal...
is nu zo erg dat stuur heel hard trilt(de rest ook) onder het optrekken (dus bij vermogen vragen van de motor) help!..........
euh kijk is naar je aandrijf stangen of daar geen speling op zit.. dit had ik namelijk ook eens.. nu heb ik het niet meer.. omdat ik een andere aandrijf stang erin heb gedaan.. want mijn auto is verlaagd daardoor zat hij niet goed meer in zijn ..... even een andere erin en nu is het goed.. (nou misschien helpt het.) ps: die ... gaat ik ff opzoeken.. hihi..
Michel S.
Contacteer:

Dat een GTT na een eindje rijden en 10min of langer stilstaan kut start is niks nieuws. Daar doe je nou eenmaal niks aan. Dat heeft mijn GTT, mijn andere GTT. GTT van Sydney, luc enz enz. Enigste manier om dat tegen te gaan is over te stappen naar Injectie geloof ik.
Bij koud starten springt die meteen aan en ook meteen uit. Daarna start je weer en blijft die lopen. Zo is het tenminste bij het grootste gedeelte van de gtt-tjes.

hopelijk heb je er wat aan.

mzzl
Plaats reactie