Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Anonymous

Kreeg vandaag de nieuwe Autovisie in de bus, met een vergelijkende test tussen de Renault Clio 2.0 16V en de Honda Civic Type-R, leuk, maar de supertest was leuker.

De eindscore van de test was:
1e Porsche 911 GT2 (462 pk)
2e BMW M3 (343 pk)
3e Mitsubishi EVO7 (280 pk)
4e Renault Clio Sport V6 (230 pk)
5e BMW Z8 (400 pk)
6e Mercedes-Benz SL500 (306 pk)
7e Mercedes-Benz C32 AMG (354 pk)
8e Wiesmann Roadster MF3 (oude M3 motor 321 pk)

Het bewijst maar weer dat de Clio Sport V6 een duivels snelle auto is, hij heeft het minste vermogen van de 8 en toch scoort hij beter dan de vette BMW Z8 en Mercedessen en hij is nog het goedkoopst ook ! ! !
ed_pret

mooi ik moet elke ochtend geilen op die wagen.

Een of andere rijke manneke heeft die wagen. Hij woont vlak bij hofvijver in den haag.

Dus sóchtends als ik uit de tram stap en naar werk toe loop loop ik vaak langs die wagen. En elke keer kwijl ik weer ff :smile:
Floris
Contacteer:

Hallo ED! Werk je ook in de buurt van AXA?
ed_pret

sterker nog

ik werk daar
jacco 16v

ik heb hem ook gelezen is het je trouwens opgevallen dat de pk- gewichts verhouding van een clio rs beter is als die van een v6.
vergelijk maar eens tussen de test van de honda civic type R en de clio rs
en de supertest.
de rs accelereert bijna net zo snel als de v6.
dus de v6 zou je alleen maar moeten kopen voor de looks en het geluid van de v6.
ed_pret

voor 1 ton zou ik een kleine wagenpark aanleggen en een kleine haram onderhouden voor privé gebruik allemaal :smile:

en dan nog steeds met de tram naar werk gaan hehe
Michel Meganefreak
Contacteer:

terecht dat de clio v6 zo hoog staat, echt een rijdersauto met een vette look en sound :smile:
Anonymous

helemaal mee eens michel

ik zou liever een clio v6 rijden dan een benz of iets anders de clio blijft toch verreweg het meest origineel qua ontwerp

grtz Thomas
Michel Meganefreak
Contacteer:

On 2001-12-20 23:46, Thomas megane coupe
wrote:
helemaal mee eens michel

ik zou liever een clio v6 rijden dan een benz of iets anders de clio blijft toch verreweg het meest origineel qua ontwerp

grtz Thomas
klopt maar die nieuwe sl van MB is echt een pareltje (had nooit ged8 dat ik dit als MB-hater/niet liefhebber :smile: zou zeggen van een MB, maar hij is echt bloedje mooi, zeker in het diepe blauw waarin ie stond op de motorshow in Essen)

Maar voor de prijs etc. krijg je met de clio v6 een superbak.....ben benieuwd of ie niet al te waardevast is in de eerste jaren en dat ie dan over een jaar of 5 betaalbaar wordt, jong tweedehands of zo :smile: dan het interieur vervangen met ralley stoelen, etc. perfecto!!

A ja, als autoliefhebber moet je eigenlijk altijd 1 of 2 auto's in ged88 hebben die net wel/net niet haalbaar zijn om ooit te hebben, krijg je er een wel super, krijg je hem niet kan je jezelf recht aan kijken dat je er alles aan gedaan hebt :smile:

Die 2 zijn voor mij op dit moment: BMW M3, Subaru Impreza 555 of Clio v6 en op motorgebied Yamaha r1/6. 2 jaar terug was mijn wens een Corrado vr6 of een coupe 16v en das ook gelukt dus wie weet in de verre toekomst :lol:
-----------------
Fast & Furious: Life begins at 180!
[ This message was edited by: meganefreak on 2001-12-20 23:57 ]
Marc

Fuck, waarom heb ik mijn autovisie nog niet in de bus liggen!!! Ik wil die test ook lezen.
twingoturbo

Ja de zoon van Moskowitz (advokaat) heeft er een gekregen van z'n pappie!
Ik zou ook geen nee zeggen.
Plaats reactie