Hey
Ik rij al enige tijd met veel plezier een Renault 5 Campus uit '89, maar telkens als het weer zomer wordt, heeft de R5 start problemen.
Als de motor koud is start de wagen direct, als ik de wagen na 5 min gereden te hebben uitzet om te tanken/boodschappen enz. heb ik regelmatig last van start problemen. De wagen slaat niet aan! Na het afkoelen van de motor zijn de problemen weer over.
De start motor draait wel volledig rond en de accu blijft stroom geven.
De R5 is op het moment van het probleem WEL aan te duwen, alleen mijn vriendin heeft hier geen zin meer in!
Na het speuren op I-net zou het mogelijk de BDP-sensor (bovenste dode punt) kunnen zijn, maar heeft een R5 Uit '89 zo'n sensor, zo ja waar zit deze en hoe deze te vervangen?
ThQ!
THX
Problemen met warme start (Renault 5 campus '89)
Nog even verder wezen speuren en er achter gekomen dat waarschijnlijk het hitteschild tussen sprijdstuk en Carb. weg is gerot, waardoor de carb te heet word en niet meer functioneerd!
Hitteschild maar vervangen. Mocht dit helpen laat ik het weten!
Hitteschild maar vervangen. Mocht dit helpen laat ik het weten!
bdpsensor wil ook wel eens parten spelen idd.
zit bovenop de bak boven het vliegwiel en zit vast met 2 M6 boutjes op het bakhuis en met stekker verbonden, dus easy zelf te doen
zit bovenop de bak boven het vliegwiel en zit vast met 2 M6 boutjes op het bakhuis en met stekker verbonden, dus easy zelf te doen