kan het niet helpen, toch maar weer een topic over een gtt met elektra kuren.....
na 3 maanden wachten op onderdelen en 1 volledige week sleutelen is het oude blok volledig gereviseerd.
vervolgens alles in gebouwd, maar lopen... ho maar.
vervolgens geconstateerd dat de brandstofpomp het niet doet en de onsteking geen vonk leverd. starmotor draait wel en de rest van de elektra doet het ook (verlichting, ruitenwissers, ventilator enz.)
verder zijn de zekeringen goed en is de accu niet leeg. de ontstekingsmodule krijgt spanning en is geaard.
mijn vraag aan jullie, als iemand een klein idee heeft van wat het kan zijn, laat even weten.
b.v.d. michel
weer die elektra....
bougiekabel vergeten?

mag ook in een act dnek ik hoor, maar goed......mods?
Tot waar krijg hij stroom? staat je ontsteking goed afgesteld of vonktie helemaal niet?

mag ook in een act dnek ik hoor, maar goed......mods?
Tot waar krijg hij stroom? staat je ontsteking goed afgesteld of vonktie helemaal niet?
de module krijgt stroom, en vonkt totaal niet. bdp sensor zit goed op z'n plek. distributie is niet verdraaid. verder valt er weinig te stellen aan de ontsteking. de starmotor draait rond, dus ik ga ervan uit dat het blok goed geaard is.
denk dat het probleem met de pomp en de ontsteking ergens met elkaar samen hangt.
denk dat het probleem met de pomp en de ontsteking ergens met elkaar samen hangt.
krijgt de onsteking voeding?
Hangt idd min of meer samen, het benzinepomprelais blijft pas bekrachtigd als de motor daadwerkelijk loopt.
Hangt idd min of meer samen, het benzinepomprelais blijft pas bekrachtigd als de motor daadwerkelijk loopt.
prbleem gisteren gevonden. bobine maar eruit gehaald en even een andere erin gehangen van een andere auto. even snel snel met elkaar verbonden. en hij vonkte direct.
meteen een nieuwe bobine gehaald. vandaag nog even een andere olieleiding halen en dan kan de boel ingereden worden.
bedankt voor de reacties!!
meteen een nieuwe bobine gehaald. vandaag nog even een andere olieleiding halen en dan kan de boel ingereden worden.
bedankt voor de reacties!!