Ik heb zojuist de evenementenkalender van VDB promotions ontvangen.
Hierin stond het teleurstellende bericht dat er in 2002 geen Vive la France georganiseerd wordt.
Wel komt er een nieuw evenement "automania", dit betekent een heel weekend genieten van sportieve, getunde, snelle maar ook klassieke auto's.
Automania wordt gehouden op 3 en 4 augustus op het terrein van Six Flags.
-----------------
signed by: TRDFKAO (The Renault Driver Formaly Known As Opperhoofd)
[ This message was edited by: Jeroen on 2001-12-19 14:13 ]
Hierin stond het teleurstellende bericht dat er in 2002 geen Vive la France georganiseerd wordt.
Wel komt er een nieuw evenement "automania", dit betekent een heel weekend genieten van sportieve, getunde, snelle maar ook klassieke auto's.
Automania wordt gehouden op 3 en 4 augustus op het terrein van Six Flags.
-----------------
signed by: TRDFKAO (The Renault Driver Formaly Known As Opperhoofd)
[ This message was edited by: Jeroen on 2001-12-19 14:13 ]
Nee. er staat geen reden bij, op 28 juli 2002 organiseren ze nu een BMW festival.
-
dat is nou jammer, ben er bijna elk jaar geweest. Dat wordt een grote RTV meeting organisren dan (hint
smile:
-
RTV?? RTC bedoel ik 

Bah, das balen!!
Kan het niet zijn dat het dit jaar niet door bdv georganiseerd wordt, maar door een andere organisatie?
Ik vind Viva la France ook het leukste event van het jaar, snapte eerder alleen nooit wat peugot, talbot en citroen daar moesten... LOL
Maar volgens mij ben ik niet in Baarlo geweest maar alleen maar in lelystad (weet er in ieder geval geen bal meer van
).
En is er in Baarlo een beter cirquit dan in lelystad? Je kan in lelystad namelijk niet eens een mooi 1/4 miletje sprinten.
Kan het niet zijn dat het dit jaar niet door bdv georganiseerd wordt, maar door een andere organisatie?
Ik vind Viva la France ook het leukste event van het jaar, snapte eerder alleen nooit wat peugot, talbot en citroen daar moesten... LOL

Maar volgens mij ben ik niet in Baarlo geweest maar alleen maar in lelystad (weet er in ieder geval geen bal meer van

En is er in Baarlo een beter cirquit dan in lelystad? Je kan in lelystad namelijk niet eens een mooi 1/4 miletje sprinten.
anders moeten wij dit jjaar maar met alle renault clubs in nl, de vive la renault dag gaan organiseren....
Lijkt me inderdaad een aardig plan... misschien komen we dan eens in een leuk clubblad... kunnen we niet eens een recordpoging gaan doen met de meeste renaults ofzo?? leuk voor later in het guiness book of records...
ZjorZ, het leuke aan de allereerste editie van Vive La France was dat het het in Baarlo leuker ingedeeld was.
Je stond op Baarlo inweze in het circuit met alle bezoekersauto's, dit was gewoon ontzettend gaaf.
Je hebt plekken op VLF in Lelystad waar je hartstikke afgezonderd stond/staat, waar afgelopen keer bijvoorbeeld de oldtimer Renaultjes stonden, daar stonden wij een keer met ons groeppie, en dat is dan jammer als je begrijpt wat ik bedoel.
Je stond op Baarlo inweze in het circuit met alle bezoekersauto's, dit was gewoon ontzettend gaaf.
Je hebt plekken op VLF in Lelystad waar je hartstikke afgezonderd stond/staat, waar afgelopen keer bijvoorbeeld de oldtimer Renaultjes stonden, daar stonden wij een keer met ons groeppie, en dat is dan jammer als je begrijpt wat ik bedoel.
-
circuit Barloo is nu een bungalowpark 

Dan toch maar weer airstrip Drachten
.
Ik ben er een keer geweest toen er een VW meeting was (ik weet ook niet wat me bezielde, lol
) Maar dat was ondanks het rot weer een geslaagde meeting. Dit was waarschijnlijk te danken aan het feit dat half NL en 3/4 Friesland VW rijdt 
Het enige nadeel aan die airstrip is dat er wel eerst van die ijzere platen (ofzoiets) neergelegd moeten worden. Anders kunnen onze (over het algemeen) lage auto's nergens staan.

Ik ben er een keer geweest toen er een VW meeting was (ik weet ook niet wat me bezielde, lol

Het enige nadeel aan die airstrip is dat er wel eerst van die ijzere platen (ofzoiets) neergelegd moeten worden. Anders kunnen onze (over het algemeen) lage auto's nergens staan.
-
He chris,
Heb je mijn mail nog gehad over het organiseren van een meeting? Ik heb namelijk nog geen antwoord terug gehad.
Lijkt me nu wel toepasselijk, nu Vive la France wegvalt
Heb je mijn mail nog gehad over het organiseren van een meeting? Ik heb namelijk nog geen antwoord terug gehad.
Hier zat ik zelf ook al aan te denkenOn 2001-12-19 16:33, Ploegah
wrote:
anders moeten wij dit jjaar maar met alle renault clubs in nl, de vive la renault dag gaan organiseren....

Das zeer jammer dat Viva la France niet doorgaat zeg.
Viva Renault dagje is natuurlijk ook een leuk alternatief: ga dan in ieder geval zeker komen
Viva Renault dagje is natuurlijk ook een leuk alternatief: ga dan in ieder geval zeker komen

-
klote...ik had me er al op verheugd
Nick, ik heb nog niets ontvangen.On 2001-12-19 17:10, Nick (twingoman)
wrote:
He chris,
Maar we moeten inderdaad gezamelijk dan maar iets op touw gaan zetten. Op de kalender staat Automania, dat zal het alternatief zijn voor VLF, dat zal wel veel op Speed Rosmalen gaan lijken denk ik. Maar morgen ga ik (weer) VDB bellen om te vragen waarom VLF is afgeschaft.
cpj_heemskerk@hotmail.com
Ik zie je mail wel verschijnen.
[ This message was edited by: Chris on 2001-12-19 19:05 ]
Wat, geen Vive la France? Wil ik een nieuwe bumper op de auto zetten en de rest wat aanpassen krijg je dit. Dan zelf maar wat organiseren.
Automania lijkt me ook leuk, dus daar gaan we wel naar toe.On 2001-12-19 18:51, Chris
wrote:
Jeroen ik heb de post ook gehad.
Inschrijven voor automania?? Wat doen jullie?
Maar ik vind het jammer dat Vive La France niet doorgaat. Ik weet dat het heel veel werk zal zijn maar misschien zelf iets opzetten? Zou dit haalbaar zijn?
We moeten begin volgend jaar maar eens bij elkaar komen om het één en ander te bespreken. Sowiezo een meeting met RTC en RMCC en natuurlijk het dagje in Mei
-
- Contacteer:
kl*te, heb er geen andere woorden voor......
blijft er naast speed weinig over zo
miss. is dat automania wat, maar alleen maar franse auto's leek mij juist wel eens leuk aangezien ik het dit jaar wegens vakantie heb moeten missen
veel dingen samen doen dan maar
blijft er naast speed weinig over zo

veel dingen samen doen dan maar

Hey, jij hier 

-
- Contacteer:
zo af en toeOn 2001-12-19 20:31, Jeroen
wrote:
Hey, jij hier![]()

dagje in mei.........nieuwsgierig
Geduld mijn beste vriend, geduld.
Eind deze week hoor je hier meer over
Eind deze week hoor je hier meer over

-
- Contacteer:
oke dan, nog bedankt voor de kaart 

-
He chris ik heb je een mail gestuurd. mocht hij nu weer niet zijn overgekomen mail me dan ff [mail]nicksteggink@home.nl[/mail]
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
mijn leven stort in , geen vive la france ?
wat een eikels daar .
wat een eikels daar .
-
was is nou de reden dat het niet doorgaat?
Ik heb ze vanmorgen een mail gestuurd, maar nog geen reactie.
Ik heb vanmiddag gesproken met VDB-promotions, de organisator van VLF. De reden dat er geen VLF is is heel simpel, ze kwamen niet weg met de kosten die gemaakt werden. En er zat de laatste jaren geen steigende lijn in de bezoekersaantallen. Heel erg jammer, terwijl het er toch altijd druk uit zag.
Automania, een nieuw evenement krijgt waarschijnlijk een apparte Vive La France sectie, of als thema iets met Frans, schrale troost. Heel erg jammer dit..
[ This message was edited by: Chris on 2001-12-20 22:00 ]
Automania, een nieuw evenement krijgt waarschijnlijk een apparte Vive La France sectie, of als thema iets met Frans, schrale troost. Heel erg jammer dit..
[ This message was edited by: Chris on 2001-12-20 22:00 ]