Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
Anonymous

Flink balen met verhuizing kenteken fotsie.
En nu wat gaat me dat geintje kosten en wat moet ik doen kenteken zullen ze regelmatig vragen.
Ga namelijk redelijk vaak naar sprints dus zal wel een nieuwe moeten hebben.
Ons pa zei je moet ook nieuwe kenteken platen halen met een 1 tje er in kunnen ze die er niet gewoon bij zetten moet je dan echt helemaal nieuwe platen halen balen zeg.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Via het postkantoor kun je een nieuwe aanvragen, duurt ongeveer een dag of 10, kost 60,-.
Of via een spoedkenteken koerier, zoals Autovaria, binnen één dag kost je dan 160,- Succes.
Tijn
Contacteer:

dat is balen voor je ik zou even naar de rdw bellen om het aan hun te vragen nieuwe platen denk ik niet nodig maar misschien krijg je een heel ander nummer je moet in ieder geval je kenteken als vermist opgeven hopelijk hoeftie niet opnieuw gekeurd te worden.

succes
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Dat van die nummerplaten hoeft niet.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Het gaat toch om de papieren, je bent toch niet de platen kwijt??
Tijn
Contacteer:

On 2001-12-17 22:12, Chris
wrote:
Via het postkantoor kun je een nieuwe aanvragen, duurt ongeveer een dag of 10, kost 60,-.
Of via een spoedkenteken koerier, zoals Autovaria, binnen één dag kost je dan 160,- Succes.
Zijn dat de papieren of de platen chris, volgens mij is hij namelijk zijn papieren kwijt....
Anonymous

ben mijn papieren kwijt in huis ergens foetsie alles op zijn kop nog niet wacht nog 1 weekje en dan ga ik nieuwe bestellen denk ik
Anonymous

En hoezo opnieuw keuren dat hoeft toch niet maar krijg ik niet zo'n 1 tje boven je kentekenplaat of hoef ik alleen naar het postkantoor.
Tijn
Contacteer:

Je hebt nu niets om aan te tonen welke auto het is... heb je nog 1 van de delen of ben je ze allemaal kwijt?
Anonymous

Alles inclusief keuring raport groene kaart en kentekenbewijs alles dus het hele mapje
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Als het om de papieren gaat dan klopt mijn verhaal van het postkantoor, als het nog niet veranderd is.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Je hebt kopie deel 3 toch nog wel?
Anonymous

nee alles foetsie welke is dat ijgenlijk ik had alle papieren van de auto daar inzitten
Anonymous

Succes met die %#@$^%&^* bureaucraten!
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Kopie deel 3, ook wel overschrijvings bewijs heb je nodig als je de auto gaat verkopen, of in gaat ruilen. Zonder dat papiertje kan je auto niet van je naam afgehaald worden, en kan je geen vrijwaring krijgen. Dit papiertje hoor je niet in de auto te bewaren.
Je krijgt alles nieuw als je het aanvraagd bij het postkantoor.
Dus :
- Deel 1, met de autogegevens.
- Deel 2, met de gegevens van de eigenaar.
- Deel 3, het overschrijvingsbeijs.
- APK, moet je ff via de RDW regelen, maar dat weet ik niet helemaal zeker.

Tijn, je auto hoeft niet opnieuw gekeurd te worden als je platen kwijt zijn. Alleen als je kenteken bijvoorbeeld al als sloopauto verwerkt is, dan moet ie opnieuw gekeurd worden. Of als de politie je kenteken inneemt na een ongeval, en de politie vind je auto te zwaar beschadigd om op te knappen. Als je hem dan toch op laat knappen moet hij opnieuw gekeurd worden, en krijg je je oude kenteken terug.
Plaats reactie