Als je nou allereerst even de topictitel verandert in chiptuning, ben je al goed onderweg.
Ten tweede zullen we moeten weten wat voor Clio het over gaat.
Links zijn ook wel makkelijk, scheelt ons weer zoeken.....
Met puur en alleen het verhogen van het max. toerental win je in de praktijk echt al merkbaar wat. 6500 standaard is echt te weinig, motortje heeft het dan pas net naar zn zin.
ondanks dat ik me clio ook heb laten chippen ben ik van mening dat het chippen van een motor zonder turbo zonde is van je geld....of het moet voor weinig kunnen, dat is de reden dat ik het heb gedaan....maar veel pk winst heb je nooit in vergelijking tot een motor met een turbo
willow schreef:ondanks dat ik me clio ook heb laten chippen ben ik van mening dat het chippen van een motor zonder turbo zonde is van je geld....of het moet voor weinig kunnen, dat is de reden dat ik het heb gedaan....maar veel pk winst heb je nooit in vergelijking tot een motor met een turbo
Ben ik het niet helemaal mee eens;
chippen is niet alleen maar die (geile) pk-winst, maar denk ook eens aan een verbeterde drivebillaty.
willow schreef:ondanks dat ik me clio ook heb laten chippen ben ik van mening dat het chippen van een motor zonder turbo zonde is van je geld....of het moet voor weinig kunnen, dat is de reden dat ik het heb gedaan....maar veel pk winst heb je nooit in vergelijking tot een motor met een turbo
Ben ik het niet helemaal mee eens;
chippen is niet alleen maar die (geile) pk-winst, maar denk ook eens aan een verbeterde drivebillaty.
ja daar zit wat in...maar als die eenmaal gechipt is is het toch ook een aanrader om super plus te tanken en geen '95 meer?? dat is weer een nadeel opzich
willow schreef:...maar als die eenmaal gechipt is is het toch ook een aanrader om super plus te tanken en geen '95 meer??
98ron tanken moest je met een RS toch al!
Check ook even het RS-topic voor de chip-tuning discussie. Er zijn te veel mensen die denken dat er voor weinig een pak pk's bij krijgt. Dat is namelijk niet zo.
willow schreef:ja daar zit wat in...maar als die eenmaal gechipt is is het toch ook een aanrader om super plus te tanken en geen '95 meer?? dat is weer een nadeel opzich
Als jij de verhoogde kans op eventuele motorschade niet zo zwaar vind wegen, moet je het zeker niet laten.