-
Zoals je het al leest volgende week in Cars and Bikes at Yorin. De 5 turbo 

-
- Contacteer:
De Turbo of de GT Turbo?
-
- Über-Spammer
of allebij 

Maar dat is natuurlijk wel erg leuk!
Dat is dus zondag 23 december, ongeveer om 17:20.
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.rtl.nl/automotor/carsandbikes/programma/" TARGET="_blank">www.rtl.nl/automotor/carsandbikes/programma/</A><!-- BBCode End -->
Hier meer info over het programma van volgende week, alleen op het moment dat ik dit tik is dat nog de info van vanavond!
[ This message was edited by: Goof on 2001-12-16 19:46 ]
Dat is dus zondag 23 december, ongeveer om 17:20.
<!-- BBCode Start --><A HREF="http://www.rtl.nl/automotor/carsandbikes/programma/" TARGET="_blank">www.rtl.nl/automotor/carsandbikes/programma/</A><!-- BBCode End -->
Hier meer info over het programma van volgende week, alleen op het moment dat ik dit tik is dat nog de info van vanavond!
[ This message was edited by: Goof on 2001-12-16 19:46 ]
-
Lijkt me wel cool! Effe kijken dus! 

-
Errug gaaf, zeker de moeite waard om te tapen!
-
wij gaan zeker ff kijken , gave bak he die 5 turbo!!
-
ik heb net gekeken , kent iemand diegene , wel een slimpo , zet zn motor direct uit na t gasgeven.... en maar de hele tijd gasgeven en afraggen... ik vind t zonde
geef hem en bv. een GSI of GTI die kan hij afraggen

Ik weet toch dat ik sneller ben.
whahahaha.
groeten Jean.
whahahaha.
groeten Jean.
hahahah, ja hij was leuk ja ,maar niet echt zo een slimme nee,it is een 1,4 motor met turbo,enne ja tis een 1,4 liter moter met turbo whoehahahahahaha,hij wist echt niet veel te vertellen en dat voor een gast die zo een bak rijdt ,tjonge jonge maar wel gaaf om hem gezien te hebben ,verry cool 

-
leuke bak ja....alleen die gozer kan niet echt enthousiast praten 
Ik heb 't ook gezien.. hoef inderdaad geen commentaar meer toe te voegen. Wel stom dat ze 'm naast zo'n invalidekarretje zetten. Wat moest dat voorstellen ???
hehe dit is een 1.4 turbo... het is eeuh een 1,4 liter motor met turbo ... ja 't is maar dat je 't weet. enne hier zit de slang voor de warme lucht af te voeren. En euh hij heeft brandstofinjectie. 200 pk ja whaha leuke kerel. Kon toch wel wat meer vertellen lijkt mij. Was 't een limburger eigenlijk?
Mzzls!
hehe dit is een 1.4 turbo... het is eeuh een 1,4 liter motor met turbo ... ja 't is maar dat je 't weet. enne hier zit de slang voor de warme lucht af te voeren. En euh hij heeft brandstofinjectie. 200 pk ja whaha leuke kerel. Kon toch wel wat meer vertellen lijkt mij. Was 't een limburger eigenlijk?
Mzzls!
-
- Über-Spammer
K*T net gemistOn 2001-12-23 17:42, marco
wrote:
enne , natuurlijk op tape ,dus vandaag nog een paar keertjes kijken![]()

kan ik tapie eens lenen??
-
Beetje dröge kerel inderdaad. En dat invalidekarretje, sja, dat was grappig .... zullen we maar denken.
Wel een SUPERmooie bak, en mooie beelden ook
[ This message was edited by: Stefijn on 2001-12-23 18:03 ]
Wel een SUPERmooie bak, en mooie beelden ook

[ This message was edited by: Stefijn on 2001-12-23 18:03 ]
Ik vond 't gewoon een supermooie kar, nix mis mee. Ook wel knap dat die vent 'm zelf helemaal in elkaar geknutseld had. En 200 pk uit een Renault 4 motor is natuurlijk ook niet bepaald kinderachtig.
btw, mensen die verbaasd waren dat 't zo'n ruckprogramma was, hebben het spelletje toch niet helemaal begrepen geloof ik. Ik heb echt nog nooit een fatsoenlijk programma gezien op die commercieele ruck vuilniszenders.
btw, mensen die verbaasd waren dat 't zo'n ruckprogramma was, hebben het spelletje toch niet helemaal begrepen geloof ik. Ik heb echt nog nooit een fatsoenlijk programma gezien op die commercieele ruck vuilniszenders.
rev it like a rental
-
Op de BBC weten ze pas hoe je oto-programma's moet maken!!
-
super mooie car , verkeerde berijder
wat een kneus..

-
idd wel een coole bak ja maar zoal hij alles stond te vertellen wist hij er eigenlijk weinig van af of dat waren de zenuwen die gingen opspelen idd gelijk die motor uit zetten kun je nagaan als ze het 10x moeten over doen kun je gelijk de turbo revizeren 

Waarom moeten de mensen met het IQ van een bejaarde zeekoe altijd in dat soort auto's rijden. Wat een dom figuur en wat een dom programma. Aan zo'n auto moet je een heel programma vullen. En ook die zinderende specifikaties die gegeven werden zijn erg verhelderend. "Tja, het is een 1400cc Turbo, dus eu 1.4 liter met een euuuu...Turbo hè"
En gelijk uit zetten, aaaaaaaaaaa en ik tegen iedereen roepen, FFF NA LATEN DRAAIEN LULLO's.
En Opa was ook nog op TV, leuk karretje
O en die prachtige fluit bij het gasgeven, spontaan éènè tent in de broek...
[ This message was edited by: Martijn T. on 2001-12-23 19:40 ]
En gelijk uit zetten, aaaaaaaaaaa en ik tegen iedereen roepen, FFF NA LATEN DRAAIEN LULLO's.
En Opa was ook nog op TV, leuk karretje
O en die prachtige fluit bij het gasgeven, spontaan éènè tent in de broek...

[ This message was edited by: Martijn T. on 2001-12-23 19:40 ]
-
Gaaf hè? Da's de snelle versie van mijn breakOn 2001-12-23 19:39, Martijn T.
wrote:
En Opa was ook nog op TV, leuk karretje![]()

On 2001-12-23 18:02, Maik (WOOFER)
wrote:K*T net gemistOn 2001-12-23 17:42, marco
wrote:
enne , natuurlijk op tape ,dus vandaag nog een paar keertjes kijken![]()
kan ik tapie eens lenen??
Voor iedereen die het gemist heeft:
Morgenavond/nacht wordt het om 0.45 uur herhaald!

-
- Contacteer:
is een leuke wagen maar wat een eikel van een eigenaar zeg, ik als niet turbo eigenaar weet zelf nog dat je nooit meteen je blok moet uitzetten!!
en veel te melden had ie ook niet, maar ondanks dat het ie knap werk geleverd en is het een knappe auto.....maar ja volgens hem heb je er eigenlijk nix aan
wat een pik zeg
en veel te melden had ie ook niet, maar ondanks dat het ie knap werk geleverd en is het een knappe auto.....maar ja volgens hem heb je er eigenlijk nix aan

wat een pik zeg
-
volgens mij had die jongen ook een tent en kon ie niet meer uit zn woorden komen
,

Shit ook gemist, kom ik bij mijn vriendin, zegt ze: "goh er was net toch een brute Renault op tv, echt mooi." In plaats van dat ze me ff belt, de geit!
-
Inderdaad ja,On 2001-12-23 18:09, Robert dB
wrote:
Op de BBC weten ze pas hoe je oto-programma's moet maken!!

Die gasten weten teminste wat je wil zien. Als je hier op die klotte TV een rij-impressie te zien krijgt zijn het vaak gewoon van die promotiefilmp'jes van de autofabricant. Ze kunnen nog heel wat leren van de BBC. Is trouwens wel jammer dat het achter de decoder gaat!
En wat betreft dat stukie over die 5 Turbo:
Auto was Supertof
Tiff is the king ja. Dan hebben ze nog die slettebak Vicky rondrijden, mazzelpikken daaro.