Hey, ben nu al 8 uur bezig om me torsie assen te verstellen, maar ik kom er niet uit.
Ik kan proberen wat ik wil, maar één kant blijft 6 mm lager als de andere kant.
Dit is natuurlijk geen gezicht, en ook loopt ie aan aan de kant wat lager blijft.
Ik snap het gewoon niet, ik trek beide assen eruit, en laat de wielen vrij hangen, daarna krik ik beide kanten een 3cm omhoog en mep de assen er weer in, en toch blijft er verschil in zitten.
Heb al geprobeerd om beide kanten van elkaar wat te verdraaien, en dan de as er weer in, maar dat lukt dus niet.
Iemand een idee wat ik nog kan proberen?.
Als ik er niets op vind kan ik niet meer rijden, aangezien ik hem ook niet meer kan verhogen naar originele hoogte.
Groeten
HELP. problemen met torsie verstellen.... SPOED
Nou heb de hoogtes nu eindelijk goed, maar ik kan dus alleen maar in stappen van 3 cm naar beneden ongeveer, en dit is veels te veel, dus heb 8 uur voor niets lopen sleutelen, want hij staat nu weer op originele hoogte.
Wat een *%$# systeem die torsiestaven, hadden ze er niet gewoon veren op kunnen zetten, zodat je ook 1 of 2 cm kan zakken.
Als iemand wel een idee heeft hoe je hem ongeveer 2 cm kunt laten zakken achter, dan hoor ik het graag.
Groeten
Wat een *%$# systeem die torsiestaven, hadden ze er niet gewoon veren op kunnen zetten, zodat je ook 1 of 2 cm kan zakken.
Als iemand wel een idee heeft hoe je hem ongeveer 2 cm kunt laten zakken achter, dan hoor ik het graag.
Groeten
-
- Über-Spammer
verschil is normaal. had ik zelf ook. +- een halve cm. laat hem gewoon 3cm zakken, dan zit je goed. 2 cm lukt niet.
die torsieassen lieten zich bij mijne heel makkelijk verstellen. je hebt toch ook de schokdempers losgenomen neem ik aan? kan het ook niet hieraan te wijten zijn dat er bv verschil optreedt? (door een versleten schokdemper dus).
als je allles volgens de bovenstaande gids doet, dan moet het echt wel goedkomen!
als je allles volgens de bovenstaande gids doet, dan moet het echt wel goedkomen!
-
- Über-Spammer
verschil kan zijn hoor. de mijne had verschil met hagelnieuwe schokbrekers.