Sinds gisteren geeft het systeem aan dat de 2 voorbanden zacht zouden zijn maar als ik een paar honderd meter heb gereden dan gaan de lampjes vanzelf weer uit en knipperen de banden ook niet meer, hiermee zou dus alles weer in orde moeten zijn.
Ik heb alle banden precies op spanning staan dus daar ligt het probleem niet.
Hoe vaak ik de auto ook start, elke keer knippert het weer en gaat het ook na een paar honderd meter vanzelf weer uit!
Iemand ening idee wat dit kan zijn, en wat ik er aan kan doen?
P.S: Ze hebben gisteren een nieuwe carkit ingebouwd bij de KPN maar lijkt me sterk dat dit ene probleem kan geven of,........
bandenspanning systeem doet raar
www.lagunaclub.nl Eens een Laguna, altijd een Laguna
Ja eerder heb ik het niet gemerkt, vraag me dan wel af WAAR en WAT ze hebben kunnen raken of weet ik wat.
Vind het ook zo raar dat het opeens de 2 voorbanden zijn en niet achter of alle 4.
Vind het ook zo raar dat het opeens de 2 voorbanden zijn en niet achter of alle 4.
www.lagunaclub.nl Eens een Laguna, altijd een Laguna
Met dat inbouwen van de carkitt zal het zeker niet te maken hebben.Heb je wel de bandenspanning aangehouden wat in de deur staat? zoja dan zou je hem eens bij de dealer kunnen uitlezen en de tolleranties van de bandenspanning wat ruimer laten zette. Want de tollerantie zoals hij staat geprogrameerd gaat hij al knipperen bij een verschil van ongeveer 0.3 bar...
-
- Contacteer:
je kan terecht bij de dealert of garage bedrijven met een recente bosch testkast
Ik heb hetzelfde probleem gehad. Dealer moest het onderzoeken waar het probleem aan lag en dat zou hun tijd kosten en mij natuurlijk geld..
Dus ik heb het meteen laten uitschakelen, die dingen heb ik toch niet nodig, en vroeger had je ze ook niet dus gewoon klassiek verder rijden