In Den Haag tegenover mijn huis staat een ontzettende hoop 5gtt, namelijk een zwarte gt met blauwe deuren en blauwe motorkap, in mekaar gereden voorkant, ik dacht phase 1, ook deze is bekend met renault-tuning, i.v.m. de stickers op de achter-zij-ruiten... als ik het ooit gezien heb was het een getinte man....! O ja, onder deze auto zitten ook nog witte-OZ-velgen... Wie o wie weet hier iets van??
Je weet echt wie-wie is...! Hardstikke leuk, die woont dus blijkbaar tegenover me!
-
- Über-Spammer
leuk.. nou zo leuk is het nit voor ed pret..
geen pretje dus
geen pretje dus

-
- Über-Spammer
heb hem ook 1x gezien daarna nooit meer..On 2001-12-15 20:10, Chris
wrote:
Dat is wel lachen inderdaad.
Hij komt hier niet zo vaak, ik heb hem weleens gezien in Scheveningen, toen was zijn 5 nog helemaal lichtblauw, maar hij zou hem over gaan spuiten.
maar wie weet..
We moeten hem maar mentaal steunen om te zorgen dat deze er over een tijdje weer mooi uit ziet... hij zal wel een flinke klap hebben gehad aan de voorkant te zien...
-
- Über-Spammer
hoest met jou bakkie dan ???On 2001-12-15 20:19, Nightlife
wrote:
We moeten hem maar mentaal steunen om te zorgen dat deze er over een tijdje weer mooi uit ziet... hij zal wel een flinke klap hebben gehad aan de voorkant te zien...

HEY
ja dat ben ik!
Inderdaad hij ziet er nu niet uit. Zwarte motorkap, grijze deur was gewoon blauw.
Ben momenteel echt beeeetje bij beeeetje aan het opknappen. Te weinig tijd en telkens komt er weer een financiele tegenvaller waardoor hij nog steeds niet overgespoten is.
Maar euh welke buurman ben je eigenlijk man!
Mentale steun heb ik niet nodig. In me hoofd zit precies wat ik wil doen. Tijd en geld heb ik nodig
Was een maandje of 2 geleje begonnen met de voorbumper te bewerken met gaas. Toen ik de mistlampen erin wilde zetten stuitte ik op een klein probleempje ivm bedrading. Sindsdien geen tijd meer gehad om het af te maken.
ja dat ben ik!
Inderdaad hij ziet er nu niet uit. Zwarte motorkap, grijze deur was gewoon blauw.
Ben momenteel echt beeeetje bij beeeetje aan het opknappen. Te weinig tijd en telkens komt er weer een financiele tegenvaller waardoor hij nog steeds niet overgespoten is.
Maar euh welke buurman ben je eigenlijk man!
Mentale steun heb ik niet nodig. In me hoofd zit precies wat ik wil doen. Tijd en geld heb ik nodig

Was een maandje of 2 geleje begonnen met de voorbumper te bewerken met gaas. Toen ik de mistlampen erin wilde zetten stuitte ik op een klein probleempje ivm bedrading. Sindsdien geen tijd meer gehad om het af te maken.
Ik had hem gekocht met voorschade. Gedeelte van motorkapophanging is tikkie naar achteren.On 2001-12-15 20:19, Nightlife
wrote: