Om ff te weten te komen welke auto met welke stickers rijdt. Hebben de mensen hier nog die oude Renault tuning stickers, met daaronder respect is everything?
Ik wil namelijk ook deze graag op de achter zij ruiten....
On 2001-12-15 20:04, Nightlife
wrote:
Supersnel Chris! Uiteraard wil ik deze graag hebben en zo snel mogelijk! Ik ga meteen een kruisje op de kalender zetten!!!
Die stickers zouden aan de binnenkant geplakt moeten worden, heb een slechte ervaring met een ijkrabber!(Wat over is van mijn sticker is alleen Žrenault respectŽ
1 ding weet ik inderdaad dan zeker, zo te horen moet ik degene hebben die je van binnen uit kan plakken... het weer in Nederland is inmiddels bekend, en de krabbers mogen weer uit de kast!
De stikkers die "we" nu laten maken zijn voor de buitenkant, en zijn Zéér goed.
Je moet er alleen wel even langs gaan met de krabber, gewoon de onderkant van je zijruit overslaan.
ik heb inderdaad van die dudes een sticker gekocht voor op de achterruit, renault 5 gt turbo... op zicht wel aardig, niet spectaculair, maar als die andere er weer zijn, wil ik ze zeker hebben! wat zal de prijs zijn?
On 2001-12-15 20:13, Chris
wrote:
Je moet er alleen wel even langs gaan met de krabber, gewoon de onderkant van je zijruit overslaan.
Waarom geen stickers voor aan de binnenkant dan??? ook geen last met krabben en andere shit..
wrote:
wrote:
Waarom geen stickers voor aan de binnenkant dan??? ook geen last met krabben en andere shit..
Er was alleen vraag naar de stikkers voor de buitenkant, en je kan natuurlijk niet alles op voorrad nemen.