Hoi allemaal
Zit met een probleem waar ik niet uitkom .
Mijn clio 1.9 diesel 1999 maakt een hard gillend geluid met het starten dat ongeveer 1 min duurt.
Terwijl het geluid doorgaat doet mijn stuurbekrachtiging het niet die werkt pas weer als het geluid is gestopt.
Nu denk ik aan een defecte stuurbekrachtigings pomp (electrisch)
Na dit forum doorgelezen te hebben en navraag bij renault Blijkt dat deze pomp geen olie reservoir heeft .
Maar op het forum in deze topic zie link staat weer van wel .
http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... ng#1743317
Heeft de clio diesel 1.9 nu wel of geen olie reservoir ?
En zo ja waar zou die moeten zitten om het bij te vullen .En waar kan ik precies de stuurbekrachtig pomp vinden.
Hoop dat ik een paar tips van jullie kan overnemen om nu het weer zo lekker is om zelf te gaan klussen aan dit probleem .
In ieder geval alvast bedank .
Groeten Robert
stuurbekrachtiging pomp
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Is het niet je V-snaar/Multiriem?
Project: GTT Blue Sport
Hoi Frits
Bedankt voor je antwoord .
Heb de snaar laten nakijken en die is inderdaad een beetje versleten en toe aan vervanging volgens de monteur.
Ga het vandaag vervangen en hopen dat het gegil dan weg is .
Zal jullie laten weten of het inderdaad daaraan lag zodat anderen er ook wat aan hebben als iemand het zelfde probleem heeft.
Groeten Robert
Bedankt voor je antwoord .
Heb de snaar laten nakijken en die is inderdaad een beetje versleten en toe aan vervanging volgens de monteur.
Ga het vandaag vervangen en hopen dat het gegil dan weg is .
Zal jullie laten weten of het inderdaad daaraan lag zodat anderen er ook wat aan hebben als iemand het zelfde probleem heeft.
Groeten Robert