Zijn er bijv. mensen die naar Qontact gaan in A'Dam??
Wat jullie gaan doen met oud en nieuw?
Als de donder naar je PC en je inschrijven bij de Renault Tuning Club natuurlijk. En dan feesten!!!
Als de donder naar je PC en je inschrijven bij de Renault Tuning Club natuurlijk. En dan feesten!!!
whahaha 
Denk dat ik gewoon in Breda ga feesten en de volgende dag inderdaad inschrijven voor RTC

Denk dat ik gewoon in Breda ga feesten en de volgende dag inderdaad inschrijven voor RTC

-
- Über-Spammer
het eerste wat ik doe is opstaan pc aan en inschrijven.. 
Maar op oud en nieuw zelf gaat ik een leuk goedkoop feestje bouwen, want ik heb de laatste maanden alweer teveel uitgegeven..
(maar wel aan een leuke hobby
)

Maar op oud en nieuw zelf gaat ik een leuk goedkoop feestje bouwen, want ik heb de laatste maanden alweer teveel uitgegeven..
(maar wel aan een leuke hobby

Wie wordt de eerste???????
Dat is natuurlijk de grote vraag. De persoon die zich als eerste aanmeldt, krijgt twee nummerplaathouders van de club gratis!!!
Dat is natuurlijk de grote vraag. De persoon die zich als eerste aanmeldt, krijgt twee nummerplaathouders van de club gratis!!!
-
- Contacteer:
On 2001-12-15 19:17, Eric [-ZYX-]
wrote:
whahaha
Kom jij uit breda? Ik kom uit Oosterhout.
Zijn er nog meer die uit deze buurt komen?
mazzel
-
- Contacteer:
Ik ga in Oosterhout naar m'n kroegje toe.
Kheb al F115,- betaald voor de entree en verder is alles (mixen en bier, hapjes, enz.) gratis. Dus ik zal wel weer heel erg zat zijn. Het is daar altijd gezellig.
Mazzel.
Kheb al F115,- betaald voor de entree en verder is alles (mixen en bier, hapjes, enz.) gratis. Dus ik zal wel weer heel erg zat zijn. Het is daar altijd gezellig.
Mazzel.
-
eerst feesten, en daarna door naar m'n werk!
eej Edwin23,
nee ik kom niet uit Breda maar uit Etten-Leur. Pieter is verder de enige die ik uit de omgeving ken (en dat is dan ook alleen maar van naam).
nee ik kom niet uit Breda maar uit Etten-Leur. Pieter is verder de enige die ik uit de omgeving ken (en dat is dan ook alleen maar van naam).
-
- Über-Spammer
ach ik schrijv me wel in met draadloze netwerk aansluiting.. (leuk laptopje van me werk).
Nee ik gaat lekker feesten en ik zie wel wanneer ik me inschrijf.
denk wel zo snel mogelijk
maar we zien wel..
ps: kan er niet een super meeting worden gehouden.. of ook wel OUD & Nieuw Meeting.
en dat er om 00:00.00 de site officieel word geopent
??
Suggesties?
Nee ik gaat lekker feesten en ik zie wel wanneer ik me inschrijf.
denk wel zo snel mogelijk

maar we zien wel..
ps: kan er niet een super meeting worden gehouden.. of ook wel OUD & Nieuw Meeting.
en dat er om 00:00.00 de site officieel word geopent

Suggesties?