Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
catrinus

Hallo:smile:,

Ik wil hier iets over kwijt wat onze slagzin van de club niet tot recht komt. Het is mij de laatste tijd opgevallen dat we steeds meer richting kadet gsi forum gaan. elke keer lees ik slopel i.p.v. opel en steeds meer worden andere merken afgekraakt. Ik vind dat dit de slagzin niet ten ere komt. Iemand die een ander merk rijd en hier op deze site komt kijken denkt dan direct van "hier zijn ze net zo als bij andere clubs. Kraken elk merk af en ze rijden zelf in het beste merk" en zo moet het niet worden vind ik. Ik ben er zelf al achter gekomen dat je hiermee geen vrienden maakt en dat je alleen maar ruzie's mee krijgt. Ik weet dat sommigen het als een grapje bedoelen maar het loopt steeds meer uit de hand. sommigen kunnen niet eens meer normaal een merk opnoemen. Ik wil hier niet voor meester spelen of voor de vader die verteld hoe het moet maar ik wil er gewoon op wijzen dat het zo eens fout kan gaan.

Dit is mijn kant van het verhaal en ik ben benieuwd he anderen er over denken. Maar ik zeg het nogmaals ik wil niet voor vader of voor meester spelen. Maar ik vind zo dat we de slogan niet ten ere komen.

Greetz catrinus
There will be plenty of time to rest when your dead
Tijn
Contacteer:

amen
catrinus

:lol:
There will be plenty of time to rest when your dead
Jan-Geert (Momentsleutel)

ja je hebt gelijk maar ja.. sommige dingen zullen toch altijd t zelfde blijven hoeveel je er ook over blijft zeuren.. Je blijft altijd liefde houden voor "jouw" merk, en de ander voor "zijn" merk. Maar ja allemaal rijden we eigenlijk in een ijzeren "trommel" alleen roest de een wat harder dan de ander , enz enz. Maar ja jullie weten het wel ik heb een stopwoord en dat is SLOPEL zal er in vervolg ff aan denken voordat ik zoiets roep :smile:
Patrick

ja man,ik maakte beslist een geintje,maar dat was wel duidelijk,je hebt absoluut gelijk:wink:
Ron
Contacteer:

Je kunt het toch beschouwen als taal voor intimi? Buiten het forum zijn we allemaal heel beschaafd en als een GSI-rijder hier belandt dan is het een vergissing en istie verdwaald. Ja, ach, eigenlijk is het niet aardig nee.
Robert dB.

gsi rijders mogen van mij best mee kletse op dit forum (zie Jerk) het maakt het soms juist leuk als anderen eens een kijke komen nemen, en zich niet 'bedreigt' voelen...en daar moet je idd respect voor hebben.

Kijk maar naar de FNB, vanalles door elkaar: gsi, vw, honda, en niemand maakt daar problemen over...en wordt dus ~ respect ~ getoond en dat moet dus ook op het forum zo kunnen gaan!
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Dat wat je net hebt gezegt Robert respecteer ik volkomen :smile:.

Iedereen is gelijk in deze autowereld :grin:
,daarom kan ook iedereen zijn zegje doen.

en zoals men al zei

~Respect is Everything~

edit: ~ vergeten :sad:
[ This message was edited by: Maik (WOOFER) on 2001-12-15 02:04 ]
Robert dB.

catrinus heeft dus gewoon helemaal gelijk, goed dat hier dus ff een topic voor is

ff iets sterkers, netzopas na de FNB reden drie RTC's met een vw weg, en maar twee met een Renault
Dit moet toch gewoon kunnen :smile: :lol:
Zj*rZ

Yup, helemaal mee eens Catrinus!
Riël
Über-Spammer

yup. 'k rij momenteel ook un golfje :smile: best leuk. Renault is leuker !!
mark -19- 16v

~Respect is Everything~
<b\>16V is a beat on a Runway<b>
twingoturbo

We hebben allemaal 1 ding gemeen, en dat is autogek zijn, dus respect voor iedereen. En wees blij dat iedereen n andere smaak heeft anders rijdt iedereen in een renault of wat dan ook... respect!
André ter Velde

Heel wijze praat Catrinus. Bis't 'n Grunneger zeker? Inderdaad moeten we stoppen met dat afgekraak van andere merken.
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Ik ben het ook met Catrinus eens. :smile:

Robert, haha, dat VW verhaal is eigenlijk te gek voor woorden!! :wink: :lol:
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Ik ben het voor de volle 100% eens met Catrinus. Bekijk het maar van deze kant: Als elke GSi/GTi-bestuurder een Renault-fan zou worden, dan zou het er niet echt specialer op worden om een vette Renault te rijden. Ieder heeft zijn eigen smaak en het minste wat je kan doen is daar een beetje respect voor te hebben.
Jesper16v
Contacteer:

VinceVega wat voor auto rij jij?
Ik rijd elke dag in Oss, weet ik waar ik op moet letten!!! :wink:
Marius

Catrinus zet alles weer even goed neer.

Helemaal mee eens.
Jesper16v
Contacteer:

En zeker goed gesproken,
Bij mij in de groep hebben ze allemaal zo'n SL euh...... Opel :smile: . Maar ja je raakt eraan gewend he. Ik heb nu zo onderhand ook wel respect voor de GSI'tjes en GTI'tjes gekregen, en hun voor de mijne dus.......
Ik ben nu nog steeds de een na snelste :smile:

Greetz,

Jesper
Anonymous

Ik ben het er ook helemaal mee eens wat catrinus zegt, een coole auto is een coole auto, ik persoonlijk wil geen golf of gsi hebben omdat ik vind dat er teveel van rond rijden, maar dat wil nog lang niet zeggen dat ik het slechte auto's vind, integendeel, ik denk dat een gtt sneller stuk gaat.
Dus vind ik zeker ook dat andere merken niet zonder meer mogen worden afgekraakt.......behalve als ze uit korea komen :smile: (geintje...toch?)
Patrick

.......behalve als ze uit korea komen :smile: (geintje...toch?)
[/quote]
of duitsland........:lol::lol::lol::lol::lol:
Pieter
Contacteer:

absoluut mee eens Catrinus, hoewel ik wel vind dat een geintje best moet kunnen. Alleen is de grens soms moeilijk te trekken.
Michel S.
Contacteer:

On 2001-12-15 19:29, Aram
wrote:
Ik ben het er ook helemaal mee eens wat catrinus zegt, een coole auto is een coole auto, ik persoonlijk wil geen golf of gsi hebben omdat ik vind dat er teveel van rond rijden, maar dat wil nog lang niet zeggen dat ik het slechte auto's vind, integendeel, ik denk dat een gtt sneller stuk gaat.
Dus vind ik zeker ook dat andere merken niet zonder meer mogen worden afgekraakt.......behalve als ze uit korea komen :smile: (geintje...toch?)
Ik denk niet dat jij of wie dan ook zoiets kan zeggen. Want je weet nooit hoe zo een auto behandeld is geworden.Ik heb in iedergeval met mijn bakje pas 2 keer stil gestaan. 1 keer was de startmotor kapot en 1 keer zonder benzine(metertje gek in de kop). Voor de rest heeft hij me elke dag gebracht waar ik moest zijn en ook nog lekker snel ook. Wel kreeg die het juiste onderhoud en werdt er normaal mee gereden. Dus dat die eerst goed warm was, en daarna lekker doorrijden met het ding.
Een golfje kan net zo goed kapot gaan. Mijn oom is verkoper bij een VW/audi garage en die ging de nieuwe auto van een klant buiten zetten. Dus hij rijdt naar buiten, stapt uit(auto loopt nog) en ding begint te rammelen te roken en te kraken. Kop naar de kut. En dat met 50 meter op de klok. En dan kan ik wel zeggen dat VW dus slecht zijn qua motor. Maar dat is niet zo.
Wat wel zo is vindt ik dan, is dat dat je bij Golf GTI/VR6, CRX, GSI en en rest van de bekende snelle auto's vrij weinig rijplezier krijgt voor je geld ten opzichte van een GTT of een 21T. Daar heb je net wat meer plezier in vindt ik dan.

mzzl

[ This message was edited by: Mclain on 2001-12-15 21:15 ]
Patrick

yep,je kan dat turbo duwtje moeilijk ergest anders vinden alle zijn wat mij betreft gelijk,de een wat sneller dan de andere maar idd geen lol wat betreft het bekende duwtje.
ik rijdt nu ook vaker in de 19 maar ik mis het direct,je ken zo fijn een spurt trekken door de straten met de gtt.
er zijn maar weinig auto's,tot geen die ik ken die zich zo snel door de kleine straatjes kan wurmen als een gtt.daar heb ik dan ook de grootste lol!!
Anonymous

MClain...
Je vergeet de R19 16v:lol:

En ik ben het wel met Catrinus eens, maar af en toe moet er wel een grapje gemaakt kunnen worden vind ik.

Mzzl...:wink:
Patrick

arjan arjan arjan arjan arjan arjan arjan arjan arjan arjan,enne ja mc clain je vergeet de 19 16v!!!:grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin:
Anonymous

:lol:

Ik vind de 19 echt niet zo sloom hoor pat.
-----------------
Renault 19 16v voor het plezier.
Citroen Saxo VTS voor het werk.
[ This message was edited by: ArjanR19 on 2001-12-15 21:27 ]
Patrick

arjan arjan arjan arjan arjan arjan arjan arjan arjan arjan!!!:grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin::grin:
hoezo sloom arjan?
[ This message was edited by: patrick b on 2001-12-15 21:30 ]
Patrick

je bent gewoon ff wat sneller met de gtt,sloom is de 19 uberhaubt niet!!!:wink:
hoestie arjan,hoe is het met die meid op het werk??:grin:
Anonymous

Het is zo dat een turbo auto sneller stuk kan gaan doordat de turbo en lange tijd nodig heeft om op te warmen, dus qua lomp rijden (koud gaan planken) gaan ze eerder stuk dan een atmosferische motor. Als je ze gewoon warm rijd gaan ze niet gauw stuk nee, die van mij heeft zich altijd voorbeeldig gedragen tenminste.
Anonymous

Ik heb al lang niet meer in het hotel gezeten.

Met mij alles goed, alleen ontzettend druk met werk.

Van af 2e kerstdag moet ik weer 4 dagen naar het hotel, dus misschien zie ik haar wel weer???:grin::grin::grin:

Ik moet nu weg, spreek je nog wel een X.
Mzzl...:wink:
Eric H
Contacteer:

Catrinus :

Ben het helemaal met je eens, echter ik rijd ( reed ) zelf in een opel, en ik was er niet erg enthausiast over.

Zal ook beter nadenken voor ik wat opschrijf over een ander merk.
Al denk ik dat er meer mensen zijn die voor het dagelijkse vervoer een andere auto hebben

Heb afgelopen weekend een V40 gekocht waar ik het in een ander forum al over had.
BETER !!!!!
Patrick

oke mzl,doe haar de groeten van me:lol:
marco

On 2001-12-15 21:32, patrick b
wrote:
je bent gewoon ff wat sneller met de gtt,
ff wat sneller pat :lol: met een gt rijd je die 19 uit het zicht :lol: niet verkeerdt bedoeld hoor ,maar een gt is wel ff heel wat sneller ,ik weet de 19 is zwaarder en moet eerst de toeren in maar dan nog ,
greetz marco
Xedrah

Blij dat ik welkom ben... :lol:
Plaats reactie