Ik wil hier iets over kwijt wat onze slagzin van de club niet tot recht komt. Het is mij de laatste tijd opgevallen dat we steeds meer richting kadet gsi forum gaan. elke keer lees ik slopel i.p.v. opel en steeds meer worden andere merken afgekraakt. Ik vind dat dit de slagzin niet ten ere komt. Iemand die een ander merk rijd en hier op deze site komt kijken denkt dan direct van "hier zijn ze net zo als bij andere clubs. Kraken elk merk af en ze rijden zelf in het beste merk" en zo moet het niet worden vind ik. Ik ben er zelf al achter gekomen dat je hiermee geen vrienden maakt en dat je alleen maar ruzie's mee krijgt. Ik weet dat sommigen het als een grapje bedoelen maar het loopt steeds meer uit de hand. sommigen kunnen niet eens meer normaal een merk opnoemen. Ik wil hier niet voor meester spelen of voor de vader die verteld hoe het moet maar ik wil er gewoon op wijzen dat het zo eens fout kan gaan.
Dit is mijn kant van het verhaal en ik ben benieuwd he anderen er over denken. Maar ik zeg het nogmaals ik wil niet voor vader of voor meester spelen. Maar ik vind zo dat we de slogan niet ten ere komen.
Greetz catrinus