Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Bambi

Iedereen heeft het over Achterberg, maar nooit staat er een telefoonnummer of een adres bij.
Mijn blok (clio 16v) is laatst in de soep gelopen ( krukas enz.) en nu zoek ik een revisie-blok of een ruilblok tegen een betere prijs dan wat een renault-dealer zelf vraagt.
Wie weet wat?!
Michiel

Bel Zeeuw even. Heeft nog een blok te koop dat bij Achterberg getuned is (>170 pk). Maximaal 15 dkm mee gereden. Nr: 06 14499906
Bambi

dank je wel. Ik bel hem meteen effe!
dennis16v

blok is toch allang weg van zeeuw

een blokje uit een sloper trekken is wel stukken goedkoper als een blok bij achterberg laten reviseren.
schrik niet van prijzen die beginnen bij 5mille. hebben ze nog geen luchtsleutel in hun klauwen gehad.
dennis16v

blok is toch allang weg van zeeuw

een blokje uit een sloper trekken is wel stukken goedkoper als een blok bij achterberg laten reviseren.
schrik niet van prijzen die beginnen bij 5mille. hebben ze nog geen luchtsleutel in hun klauwen gehad.
Tijn
Contacteer:

wat zijn je plannen precies bambi? wil je een snel blok of wil je gewoon een ander blok, of moet het gereviseerd worden, ga je wat zelf doen of wil je het uitbesteden?

Achterberg is niet de goedkoopste en ook zeker niet de enige....
Michiel

Weet ik niet, maar valt toch te proberen. Wie het eerst haalt wie het eerst maalt is het gezegde, toch?
Anonymous

nou blokkie is nog niet weg dus, heb al wel iemand maar zit ff op geld te wachten dus.... wie het eerst komt wie het eerst maalt!
dennis16v

dacht dattie al weg was, en dat je daarom het blok eruit ging halen
Anonymous

Achterberg Motorsport
Mercuriusstraat 62
3133 EN
VLAARDINGEN
010-4602655
010-4601505 (fax)
Anonymous

kheb een koper maar die heeft pas eind deze maand de poen. Dus als iemand em direct mee wil nemen kan dat natuurlijk ook toch>?
Bambi

Ik ga hem er zelf weer in bouwen.
Ik hoorde ook wat van een bedrijf Vege genaamd. Heeft iemand daar wel eens van gehoord??
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Vege, bij Rotterdam ergens, leveren ruilmotoren.
Anonymous

Bambi, kan ik hieruit opmaken dat je niet meer geinteresseerd bent?
Eric H
Contacteer:

Volgens mij zit VeGe motoren in Spijkenisse.
Als ik me niet vergis.

Leveren gereviseerde ruilmotoren.
Zij leveren zelfs aan merkgarages gereviceerde motoren omdat deze af fabriek te duur zijn, en in sommige gevallen stuurt de fabriek ze zelf al naar VeGe.

Volgens mij wel een oke bedrijf
Jan-Geert (Momentsleutel)

ja t is een oke bedrijf , we hadden laatst op t werkt ook een ruilmotor nodig voor een volvo v40 1.9td , een revisiemotor hadden ze niet meer , maar wel een 2ehands met 60000km , blokje was als nieuw perfect. Netjes aangeleverd via van gend en loos en gratis!!! de oude weer opgehaald.
Marius

Het is al eens eerder langsgekomen, maar wat zou een gereviseerd standaard blok van een gt turbo kosten bij Vege.

Ik heb nog een blok liggen, kan ik evt wel inruilen natuurlijk.

Aan de andere kant is zelf helemaal reviseren ook leuk.
Eric H
Contacteer:

Volgens mij levert VeGe alleen motoren als het oude blok wordt ingeruild Marius.

Wat is eigenlijk het reviseren van een blok, ik bedoel wat vervang je allemaal.
Bas
Bestuurslid
Car: Clio IV RS

Bambi,

Wil je je mail even goed instellen?
Ik krijg allemaal bounced mailtjes van je topic notifier :sad:
Bambi

Bas,

Ik word toch echt ingelicht via mijn mailbox dat er gereageerd is. Dus ik weet niet waarom jij een foutmelding krijg.
Bambi

Ik heb bedragen voor een clio 1.8 16v blok bij VeGe gehoord van rond de 4000,- met een jaar garantie!
Heino

Ik weet niet precies wat de schade is,maar kun je hem zelf niet reviseren?
Voor een paar lagers en zuigerveren en pakkingen ben je toch niet zo veel poen kwijt?
Anonymous

1 jaar garantie op het blok, niet goed? Dan krijg je een ander blok en zij betalen het monteren.
Ze vertellen er ook bij dat de gereviseerde blokken beter dan nieuw zijn doordat ze thermisch al belast zijn in hun vorig leven
Anonymous

maatje van me wilde daar een gt blokje halen maar kreeg weer via via te horen dat ze alleen bv als eenlager kapot is dat lager vervangen en de rest niet.
marco

ik heb vandaag een mail gestuurt naar vege en gevraagt om uitleg ,over het rijlen en zeilen van hun gereviseerde blokies , eens kijken wat ik als antwoordt krijg
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

Wat heb je gevraagd dan marco? Ik heb mijn blokje ook gehaald bij Vege misschien dat ik je sneller kan helpen?

[ This message was edited by: Tino on 2001-12-17 16:16 ]
Goof

On 2001-12-17 15:52, marco
wrote:
ik heb vandaag een mail gestuurt naar vege en gevraagt om uitleg ,over het rijlen en zeilen van hun gereviseerde blokies , eens kijken wat ik als antwoordt krijg
Waar je ons dan natuurlijk weer op de hoogte brengt...... :grin::grin::grin:
marco

nou ik heb gewoon gevraagt wat de prosedure was bij hun ,met name dan het reviseren van het blok,omdat je somige hoort zeggen dat er maar bepaalde onderdelen worden vernieuwd en niet alles ,dus heb ik gewoon gevraagt hoe het in zijn werk gaat bij hun,of alles wordt vernieuwd en over de garantie van het blokie ,tino wat heeft jouw blokkie gekost daaro bij vege,enne moest je je oude blok inlecveren ????
als laatste ben je tevreden over het blokkie :lol:
Maus

Een paar maanden geleden heeft er volgens mij nog artikel over hun gestaan in de Autoweek. Ik kan 't alleen niet meer terugvinden.
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

Wat koste mijn blokkie bij VEGE :

2500 piek, maar daar zit een gozer en die regelt met je dat je een renault bedrijfje heb... Catch my drift :wink: .... Toen betaalde ik 2000 piek voor mijn blokje.

Garantie : 1000km als je hem zelf inbouwt, 1 jaar als hun hem inbouwen. Ik had geen geld meer om het te laten doen (gelukkig) en heb het zelf gedaan. Na het inbouwen en rijden er mee pingelde mijn blok als een zotte. Bleek dat ik verkeerde bougies gebruikt had (splitfires)

Ben terug gegaan naar VEGE en ze bouwden een 2de blokje voor me in voor 1000 gulden. Ik rij er nu alweer een jaar of 2 mee (denk ik) en ben nog steeds heel erg tevreden ermee.

Wat ik ook heel erg professioneel vond van Vege is de manier waarop ik behandeld ben. Niet zo van o hebbie weer zo'n jong gastje die weer iets moet hebben. Nee serieus aandacht aan je schenken. mee denken in situaties onderzoeken waarom het verkeerd is gegaan met het vorige blok en nog meer plus punten.
Bambi

Nou Tino dat klinkt allemaal reuze interessant :smile:.
Maar nu schijnt mijn type blok nogal lastig te zijn voor ze. Ze moesten er nog eens naar opzoek of ze er een konden leveren en de precieze kosten daarvan
Anonymous

Levertijd bij mij is 1 dag! :lol:
Anonymous

Inbouw kan ik misschien ook wel regelen.
marco

tino wat kost het als hun hem moeten inbouwen???????????
Bambi

Hey Zeeuw,

Je wordt toch niet bang dat je je blok niet meer kwijt kan? :lol:
Als ze dat blok inderdaad niet kunnen leveren ziet het er best goed voor je uit, hoor.
Relax and stay :cool:
Plaats reactie